اخبار داغ

با توجه به شرایط قرمز کرونایی نهاوند؛

پلمب و جریمه ۱۱ واحد صنفی متخلف در نهاوند/ ایجاد مرکز غربالگری کرونا در دو بخش گیان و فیروزان

پلمب و جریمه ۱۱ واحد صنفی متخلف در نهاوند/ ایجاد مرکز غربالگری کرونا در دو بخش گیان و فیروزان
با توجه به شرایط قرمز کرونایی نهاوند محدودیت های فعالیت اصناف در شهرستان اجرا می شود و واحدهای متخلف مشمول تذکر کتبی و پلمپ می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، شرایط کرونایی در نهاوند چند روزی است که بحرانی و قرمز است و روند ابتلا و بستری ها همچنان افزایشی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در این شرایط محدودیت های تردد و فعالیت اصناف در شهرستان در حال اجرا است و با متخلقان طبق قانون برخورد می شود.

,

حسین حسنی رئیس اتاق اصناف نهاوند از پلمپ چهار واحد صنفی به علت رعایت نکردن تعطیلی واحد صنفی در شرایط قرمز کرونایی نهاوند خبر داد.

,

وی گفت: هفت واحد صنفی دیگر نیز به علت تخلف از مصوبات ستاد کرونا جریمه شدند و به واحدها تذکر داده شد.

,

حسنی افزود: برابر مصوبه ستاد کرونای کشور مشاغل گروه های شغلی ۲،۳،۴ در شهرهای قرمز از جمله نهاوند تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند.

,

ایجاد مرکز غربالگری و تست کرونا در دو بخش گیان و فیروزان نهاوند

, ایجاد مرکز غربالگری و تست کرونا در دو بخش گیان و فیروزان نهاوند, ایجاد مرکز غربالگری و تست کرونا در دو بخش گیان و فیروزان نهاوند,

ازدحام در مرکز ۱۶ ساعته منطقه مهدیه نهاوند برای انجام تست و غربالگری کرونا یکی دیگر از معضلات این روزهای شهر قرمز کرونایی نهاوند است.

,

برای حل این مشکل علی احسان خیشوند رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند گفت: به جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت در مرکز غربالگری مهدیه نهاوند ساکنین بخش‌های خزل، زرین دشت و گیان به مراکز غربالگری فیروزان و گیان مراجعه نمایند‌.

,

وی اظهار داشت: با توجه به راه اندازی مرکز غربالگری کووید ۱۹ در شهرهای فیروزان و گیان، جهت تسریع در انجام تست و کاهش ازدحام بیماران در مرکز غربالگری مهدیه شهر نهاوند از تمام بیماران ساکن در روستاهای بخش خزل تقاضا می شود جهت غربالگری و انجام تست کرونا به مرکز غربالگری فیروزان مراجعه کنند.

,

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: همچنین بیماران ساکن در روستاهای بخش گیان و بخش زرین دشت به مرکز غربالگری گیان مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه