اخبار داغ

به دنبال درخواست های مردمی پیگیری شد؛

محور گنجنامه به دلیل آبشستگی بخشی از مسیر مسدود است/ احتمال بازگشایی جاده گنجنامه در اواخر هفته آینده

محور گنجنامه به دلیل آبشستگی بخشی از مسیر مسدود است/ احتمال بازگشایی جاده گنجنامه در اواخر هفته آینده
کارشناس اداره راهداری تویسرکان با بیان اینکه در حال حاضر محور گنجنامه مسدود است، گفت: بخش های از این محور دچار آبشستگی شده و امیدواریم با فعالیت نیروهایمان این بخش ها بازسازی و مسیر در اواخر هفته آینده بازگشایی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، به طور عمده با توجه به بارش برف سنگین در ارتفاعات گنجنامه بین تویسرکان و همدان، این مسیر هر ساله از ۱۵ آذر ماه تا اوایل یا اواسط اردیبهشت ماه سال بعد مسدود می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

و اما به دنبال پیام های مکرر مردمی و سؤالات آنان مبنی بر باز بودن یا نبودن محور تویسرکان ـ گنجنامه ـ همدان برای تردد خودروها با کارشناس اداره راهداری تویسرکان به گفت و گو نشستیم.

,

در این باره «حمید عبدالمالکی» در گفت و گو با خبرنگار ما با تأکید بر بسته بودن محور گنجنامه، گفت: با توجه به آن که تعدادی از نقاط این مسیر را آب برده، نیروهای اداره مشغول به کار هستند.

,

وی در تشریح آب بردگی بخش هایی از مسیر گنجنامه اظهار کرد: اگر در طول روز در مسیر تردد شود، شاید بتوان خودرو را به سمت چپ هدایت و از سقوط آن جلوگیری کرد، اما در شب به طور قطع راننده با مشکل برای تعادل وسیله نقیله خود همراه می شود و احتمال سقوط بسیار است.

,

کارشناس اداره راهداری تویسرکان تأکید کرد: بنابراین در حال حاضر این محور مسدود و به هیچ عنوان بازگشایی نشده است.

,

عبدالمالکی تصریح کرد: در واقع در قسمت هایی از مسیر که دچار آبشستگی شده، راننده تصور می کند آسفالت است، اما قسمت زیرین آن بخش خالی شده که خطرات بسیار به دنبال خواهد آورد.

,

وی به فعالیت نیروهای راهداری همدان در حوزه استحفاضی خودشان هم اشاره و ابراز امیدواری کرد که محور گنجنامه اواخر هفته آینده پس از بازسازی بازگشایی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه