اخبار داغ

مشکلات اقتصادی در انتظار تدبیر هستند؛

اقتصاد مقاومتی راه غلبه بر گره اقتصادی کشور؛ همت مسئولانه راه تحقق تولید است

اقتصاد مقاومتی راه غلبه بر گره اقتصادی کشور؛ همت مسئولانه راه تحقق تولید است
بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت در زمینه های مختلف مسئولین می توان با تلاش و برنامه ریزی زمینه شکوفایی استعدادها را در جاهایی که همچنان نیاز به کار هست را فراهم آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز انقلابی مردمی بود که پیام آن به تمام دنیا مخابره شد وهمه دنیا پیام آن را دریافت کردند وندای آزادگی در کشورهای مختلف پیچید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

با وجود فراز ونشیب های فراوان و دشمنی های مختلف ایران اسلامی امروز به یکی از کشورهای مهم و تاثیر گذار در سطح دنیا تبدیل شده وبرخی معادلات جهانی بدون حضور ایران حل نخواهد شد واین درحالی است که زمانی ایران نقش پادوی آمریکا در منطقه را داشت و اوامر آن ها را اطاعت می کرد.

,

پیشرفت های انقلاب اسلامی وسیع وقابل توجه است به طوری که امروز در بسیاری از زمینه ها کارهای بزرگی صورت گرفته و شرایط امروز کشور حاکی از تاثیر گذاری ایران بر روی سایر کشورها است ، اما در برخی از زمینه های همچنان نیاز به کار بیشتر داریم تا به وضع مطلوب برسیم.

,

امروز در حوزه اقتصاد فضایی فراهم شده که عده ای هنوز در شرایط زندگی می کنند که قطعا مربوط به ایران نیست وآمار هایی که از این افراد به دست می آید با آنچه در واقعیت است تفاوت دارد.

,

اگر در کشور ایران رشد اقتصادی مثبت بوده پس وضعیت زندگی مردم حاکی از چه چیزی دارد وچرا وضعیت زندگی مردم با آمارها هم خوانی ندارد؛ پس قطعا شرایط مردم گویای وضعیت اقتصادی کنونی است ومسئولان فقط باید در بین مردم باشند تا واقعیت ها را ببنید ودرک کنند.

,

وضعیت اقتصادی در شرایط ناپایدار است

, وضعیت اقتصادی در شرایط ناپایدار است, وضعیت اقتصادی در شرایط ناپایدار است,

"مراد موری" از شهروندان چرداولی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: نمی دانم مسئولان با خود چه فکری می کنند ولی مردم از لحاظ معیشتی در وضعیت خوبی به سر نمی برند.

,

وی اظهار کرد: شرایط ناپایدار اقتصادی باعث تحمیل هزینه های گزاف برمردم شده تا جایی که مردم مجبور به حذف بخشی از هزینه امورات مهم خود هستند ودر حال حاضر فقط به تامین مواد غذایی فکر می کنند.

,

موری در ادامه گفت: در این شرایط کرونایی که صنوف تعطیل هستند هم باید با یارانه حمایتی به فکر این عزیزان بود زیرا تعطیلی مغازها نمی تواند هزینه های مغازه داران را جبران کند.

,

مسئولین  نیازمند کسب اطلاعات دقیق از مردم هستند

, مسئولین  نیازمند کسب اطلاعات دقیق از مردم هستند, مسئولین  نیازمند کسب اطلاعات دقیق از مردم هستند,

"علی فریادی" کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: مشکلی که در دولت ها قابل مشاهده است این است که ارزیابی دقیق و صحیحی از اقتصاد ایران نداشته و اطلاعات دقیقی از وضعیت مردم در دسترس نیست.

,

وی اظهار کرد: دولت ادعا می کند شرایط اقتصادی کشور را به خوبی ارزیابی کرده است در حالی که برنامه ریزی ها نتایج برخی تصمیم های غلط دولت در زمینه های حاکی از این نکته دارد که برنامه های دولتمردان هزینه های اضافی برمردم تحمیل کرده است.

,

فریادی در ادامه گفت: در هفت سال گذشته از عمر دولت با توجه به آمارهای اقتصادی نه‌تنها گرهی از مشکلات اقتصاد ایران باز نشده بلکه مشکلاتی که وجود داشت عمیق‌تر شد و از سوی دیگر، مشکلات جدیدی نیز بر آن افزوده شد.

,

کارشناس مسائل اقتصادی خاطرنشان کرد: دولت ادعا می کند که رشد اقتصادی کشور مثبت است ولی در واقع در رشد اقتصادی منفی به سرمی بریم و شرایط زندگی مردم وهم نشان از همین نکته دارد.

,

اقتصاد مقاومتی راه گشایی وضعیت اقتصادی است

,

فریادی در ادامه گفت : دولتمردان به جای خیال پردازی باید با واقعیت ها روبه روشوند وشرایط کشور را به واقعیت زندگی مردم در مناطق مختلف بسنجد وبراساس آن برنامه ریزی کند تا گره اقتصادی بازشود.

,

وی بیان داشت: به رویکرد اسلامی برای حل مشکلات مردم نیاز داریم زیرا مدل های غربی اقتصاد را با مشکل روبه رو ساخته ، بنابراین باید از ظرفیت داخل واستعدادهای کشوری بهترین استفاده را بکنیم.

,

کارشناس مسائل اقتصادی تصریح کرد: رونق تولید و اقتصاد مقاومتی از جمله مواردی هستند که گره گشای اقتصادی هستند وچشم دوختن به بیگانگان دردی را دوا نمی کند.

,

مبارزه با مفسدان یک ضرورت است

, مبارزه با مفسدان یک ضرورت است, مبارزه با مفسدان یک ضرورت است,

حجت الاسلام احمد امرایی امام جمعه چرداول در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: مبارزه با فساد یکی از ضرورت های جامعه امروز تا دست افراد سودجو از ثروت های ملی برداشته شود.

,

وی افزود: آن چه که مشاهده می شود سودهایی کلانی است که مفسدان از خلاهای قانونی یا روابط بهره برداری می کنند بنابراین لازم تا همه به قوه قضاییه تا دستگیری این افراد کمک کنند.

,

امرایی در ادامه گفت: البته باید خلاهای قانونی و نظارت ها تقویت شود تا شاهد وجود مفسدان اقتصادی نباشیم والبته در پست های دولتی از افراد لایق استفاده شود.

,

امام جمعه چرداول تصریح کرد: ایران اسلامی دارای استعدادهای فراوانی است که قطعا می تواند چهره کشور را دگرگون سازد به شرطی که بتوان از آن استفاده بهینه کرد.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه