اخبار داغ

رئیس اداره جهاد کشاورزی نیشابور:

احتمال اعتراض دامداران نیشابوری عامل بی‌قانونی در توزیع نهاده دامی

احتمال اعتراض دامداران نیشابوری عامل بی‌قانونی در توزیع نهاده دامی
فرهمند راد گفت: عدم توزیع نهاده دامی دولتی به دامداران فاقد بیمه، می تواند اعتراضاتی را به همراه دارد و به همین دلیل صبر کردیم ولی هم اکنون نمی‌توانیم به توزیع بدون بیمه ادامه دهیم چون از قانون انحراف دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی فرهمند راد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس در رابطه با توزیع نهاده دامی دولتی به دامداران فاقد بیمه برای دام‌های خود در نیشابور گفت: تصمیم‌گیری در رابطه با توزیع نهاده بر اساس نظر کمیته کنترل کیفی خوراک دام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی خاطرنشان کرد: این کمیته متشکل از اداره صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و دستگاه‌های نظارتی است.

,

رئیس اداره جهاد کشاورزی نیشابور اضافه کرد: بیمه برای پرداخت نهاده اجباری و در قانون آمده است و نامه رئیس سازمان هم مبنی بر توزیع نهاده با بیمه موجود است و کسی نمی‌تواند آن را اجرا نکند.

,

فرهمند راد اضافه کرد: کمیته کنترل کیفی خوراک دام طی چهار ماه گذشته مساعدت کرده است تا باهدف فرهنگ‌سازی و کمک به کشاورز نهاده را بدون بیمه پرداخت کند و بیمه را کم‌کم جا بی اندازد.

,

وی اظهار داشت: الآن زمان آن فرارسیده است تا با بیمه کنتستانتره توزیع کنیم چون این موضوع قانون و مصوبه هیئت وزیران است.

,

رئیس اداره جهاد کشاورزی نیشابور تأکید کرد: این موضوع دل بخواهی نیست که کسی بگوید نهاده بدون بیمه پرداخت شود و از ماه بعد و توزیعی که قرار است انجام شود، نهاده‌های دامی فقط با بیمه پرداخت شود.

,

فرهمند راد تصریح کرد: تا الآن به دلیل اینکه می‌گفتند اعتراضات دامداران را به همراه دارد و به همین دلیل صبر کردیم ولی الآن نمی‌توانیم به توزیع بدون بیمه ادامه دهیم چون از قانون انحراف دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه