اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل:

آمار نگران‌کننده افزایش مبتلایان به کرونا/وضعیت اردبیل قرمز شد

آمار نگران‌کننده افزایش مبتلایان به کرونا/وضعیت اردبیل قرمز شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: به دلیل افزایش رفت و آمدها،مسافرات ها و تجمعات در روزهای گذشته، انتقال ویروس کرونا در سراسر کشور افزایش یافته و تقریبا در وضعیت بحرانی قرار گرفته ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام حبیب زاده در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، با اشاره به وضعیت فعلی نارنجی کرونایی در اردبیل، اظهار داشت: با توجه به افزایش چشمگیر مبتلایان و بستری ها در روزهای اخیر، به احتمال زیاد در اعلام لیست بعدی شهرهای قرمز، اردبیل و اکثر مراکز استان ها در وضعیت قرمز کرونایی قرار خواهند گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: به دلیل افزایش رفت و آمدها، مسافرات ها و تجمعات در روزهای گذشته، انتقال ویروس کرونا در سراسر کشور افزایش یافته و تقریبا در وضعیت بحرانی قرار گرفته ایم.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با بیان اینکه از تاریخ دهم تا 19 فرودین و در بازه زمانی 10 روز، آمار بیماران بستری ها در استان، تعداد 350 نفر را رد کرده است، گفت: با این وضعیت، بیمارستان های امام رضا (ع) و سبلان نیز به اجبار وارد چرخه شده است.

,

حبیب زاده با اشاره به بحرانی بودن خیز چهارم پیک کرونایی در اردبیل، تصریح کرد: در خیز سوم آمار بیماران 530 نفر بود که متاسفانه با این روند پیش بینی می شود در خیز چهارم 600 الی 700 مبتلای کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شوند.

,

وی با بیان اینکه افزایش دو برابری مبتلایان طی یک هفته نشان از شیوع گسترده ویروس جدید است، افزود: از هم استانی های عزیز درخواست می شود، با رعایت پروتکل های بهداشتی، زدن ماسک و هم چنین عدم تجمعات و برگزاری مراسمات، از افزایش آمار مبتلایان جلوگیری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه