اخبار داغ

یادداشت؛

از تحمیل برجام‌ هفت‌گانه تا عملیات فریب در انتخابات

از تحمیل برجام‌ هفت‌گانه تا عملیات فریب در انتخابات
تمام تلاش غرب و غرب‌گرایان بر این است که جمهوری اسلامی در هفت موضوع تسلیم دشمن شود و از سویی تحمیل هفت برجام و توافق یکجانبه که در نهایت منجر به عادی‌سازی رابطه با آمریکا خواهد شد در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح توس؛  مذاکرات هسته ای از سال ۸۲ تا امروز همچنان با فراز و نشیب هایی جریان دارد و در سال ۸۲ تا ۸۴ که رئیس جمهور فعلی دبیر شورای عالی امنیت ملی دولت اصلاحات بود مذاکراتی در مهر و بهمن ۸۲ و بهمن و ابان ۸۴ با طرف غربی دات و تعهداتی دادند و غربی ها همان موقع نیز نقض عهد داشتند تا اینکه در اوایل سال ۸۴ با نقش محوری رهبر معظم انقلاب فعالیت های هسته ای که داوطلبانه و یک جانبه از سوی دولت تعطیل شده بود از سر گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
در دولت بعدی مذاکراتی در سال ۸۷ و مهر ۸۸ و ۹۱ و فروردین ۹۲ با گروه ۱+۵ دنبال شد و در این دولت نیز مذاکرات متعددی از آبان ۹۲ تا الان جریان دارد؛ مخصوصا علی رغم اقدامات فراتر از تعهدات ایران شاهد هستیم آمریکا از برجام خارج شد و اروپا نیز نقش دنباله روی از آمریکا را ایفا کرد.
,
 
,
در مسئله برجام بین ایران و ۱+۵ رهبر انقلاب بارها در طی مذاکرات و تریبون های عمومی هشدارهای لازم را دادند که به دشمن اعتماد نکنید و فریب لبخند دشمن را نخورید و اینکه بعد از اقدام ایران تحریم های ظالمانه اقتصادی و مالی باید لغو شود و ساختار تحریم باید برچیده شود اما متاسفانه برخی از این توصیه ها به هر دلیلی رعایت نشد و رهبر معظم انقلاب طی نامه ای به رئیس جمهور ضعف های ساختاری متعدد خسارت بار را در روند مذاکرات برجام گوشزد فرمودند.
,
 
,
امروز همچنان بازی غربی ها را در زمینه برجام شاهد هستیم که چیزی تغییر نکرده و بدعهدی و عملیات های فریب دشمن نیز همچنان استمرار دارد و سوال اینجاست آیا اگر ما در مسئله هسته ای به تمام خواسته های غربی ها و آمریکا پاسخ مثبت بدهیم مشکل آنها با ایران رفع خواهد شد؟ پاسخ روشن است که خیر بلکه مهم ترین نگرانی ها و کینه ورزی های دشمنان و آمریکا در طول عمر انقلاب سه عامل اصلی است.
,
 
,
عامل اول نگرانی دشمن از قدرت الهام بخشی و الگو شدن انقلاب برای سایر ملت های آزادی خواه و تزلزل پایه های استعمار و جهانی شدن انقلاب اسلامی است.
,
 
,
عامل دوم نیز نگرانی از پیشرفت انقلاب اسلامی است آن هم در منطقه غرب آسیا که سرشار از معادن و ذخایر است و باید سایر ملت ها بیاموزند که منافعشان متعلق به خودشان است و مسیر غارتگری غرب مسدود خواهد شد.
,
 
,
عامل سوم اثبات حاکمیت دینی و خط بطلان بر حاکمیت ۴۰۰ ساله سکولارها در غرب است که تبلیغات می کردند دین باید در حاشیه باشد و جایگاهی در سیاست ندارد، در حالیکه جمهوری اسلامی در شرایط غلبه دو گفتمان بی دینی و ضددینی که مکمل با تکیه بر شعار نه شرقی و نه غربی به ثمر رسید و برای مدیریت زندگی بشر برنامه دارد لذا همه دشمنان مانع انقلاب شدند.
,
 
,
غربی ها نگران دستیابی ایران به سلاح هسته ای نیستند بلکه نگرانی های واقعی چیز دیگری است در حلیکه خودشان از بمب اتمی استفاده نابجا داشتند؛ بارها اعلام شده تأکید  غرب بر استمرار مذاکرات هسته ای بهانه ای برای مهار انقلاب و جلوگیری از شتاب انقلاب و تحمیل برجام های بعدی است.
,
 
,
در جمع بندی باید گفت تمام تلاش غرب و غرب گرایان بر این است که جمهوری اسلامی در هفت موضوع تسلیم دشمن شود و تحمیل هفت برجام و توافق یکجانبه از جمله برجام هسته ای، تروریسم منطقه ای، برجام موشکی، حقوق بشر،  به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی، پذیرفتن عربستان در منطقه و برجام عادی سازی رابطه با آمریکا در نظر گرفته شده است.
,
 
,
مجموعه اقدامات دشمنان در این هفت محور متمرکز شده و غرب گرایان داخلی با این تصور باطل که با مذاکره مشکلات داخلی کشور از جمله ازدواج و اشتغال و آب خوردن را حل کنند فرصت سوزی زیادی انجام شد اما یکی از مؤثرترین اقداماتی که مردم می توانند در ریشه کنی یا کنار زدن جریان غربگرایی از ساختار سیاسی کشور داشته باشند این است که در انتخابات مراقب عملیات فریب و رسانه ای دشمنان باشند و با حضور پرشور و انتخاب آگاهانه حرکت صحیح کشور را در مسیر عزت و پیشرفت و اقتدار ملی سامان بدهند.
,
 
,
سید جلال امینی، کارشناس مسائل سیاسی 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه