اخبار داغ

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

هیچ ابرقدرتی توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد

هیچ ابرقدرتی توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد
سردار سالاری گفت:نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا، علی رغم تمام تهدیدهای دشمنان که نور انقلاب را می خواهند خاموش کنند؛ اما این انقلاب با عزت بیشتر راه پر افتخارش را ادامه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با بیان اینکه برخی ها با انواع تهدید ها می خواهند به انقلاب ضربه بزنند، گفت: انقلاب ما محصول خون ۲۳۰ هزار شهید است که از کوچه پس کوچه های شهر ما به میدان مبارزه حق بر علیه باطل رفتند و دسترنج مادرانیست که فرزندان خود را با افتخار تقدیم این نظام کردند و از تمام هستی خود در راه پاسداری از نظام و انقلاب گذشتند تا به انقلاب خدشه ای وارد نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

سالاری تاکید کرد: نقش پدران و مادران همیشه در تاریخ نقشی موثر بوده و همسران و مادران شهیده نیز همواره یک نقش کلیدی داشته اند.

,

وی اظهار کرد: اگر این شهدا و مدافعان حرم نبودند باید در کوچه پس کوچه های شهر خود با داعش می جنگیدیم و با آنها مقابله می کردیم.

,

وی طرح ترور سردار سلیمانی به بهای گرفتن عناوین مختلف از سوی دشمنان یکی از اشتباهات دشمن برشمرد و گفت: دشمن اگر دست از پا خطا کند پاسخ قاطع در کمترین زمان ممکن دریافت می‌کند و این مهم با اعتماد به توان و قدرت داخلی و جوانان ایران اسلامی به دست آمده است.

,

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسئولیت در نظام اسلامی فرصتی برای خدمت به مردم است و افراد مسئول باید خادم دیگران باشند.

,

سالاری خاطر نشان کرد: امسال سال مهم و تاثیرگذاری است و امیدواریم در هر موقعیتی که هستیم در جهت تحقق فرمایشات رهبری و شعار کلیدی سال گام برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه