اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

مشکلات ۵۰ واحد تولیدی استان مرکزی در سال جهش تولید مرتفع شد

مشکلات ۵۰ واحد تولیدی استان مرکزی در سال جهش تولید مرتفع شد
موسوی گفت:بیش از ۵۰ واحد تولیدی در سال ۹۹ شناسایی شد که دارای مشکلات فراوانی بودند که در این راستا جلسات متعددی با دستگاه های متولی برگزار شد که منجر به اتفاقات شایسته ای در سطح استان شد که علیرغم وجود مشکلات دستاوردهای خوبی کسب شده که نمونه آن در کاهش جدی کارگران دارای حقوق معوقه و کاهش و مختومه شدن پرونده های کارگران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی گفت: استان مرکزی یک قطب صنعتی دارای فوائد و مزایای مختلفی است که در کنار آنها مشکلاتی هم به واسطه صنعتی بودن وجود دارد که در طول این سال ها سعی شده با هماهنگی ها و هم افزایی های همه جانبه در حوزه تولید و تحقق شعار سال و خصوصا جهش تولید اقدامات موثر انجام دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

موسوی اظهار کرد: موفقیت های استان مرکزی در حوزه تولید برگرفته از هم افزایی ها و مشارکت های همه جانبه است و این مسئله از سال ۹۹ رشد بسیاری به خود گرفت.

,

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ واحد تولیدی در سال ۹۹ شناسایی شد که دارای مشکلات فراوانی بودند که در این راستا جلسات متعددی با دستگاه های متولی برگزار شد که منجر به اتفاقات شایسته ای در سطح استان شد که علیرغم وجود مشکلات دستاوردهای خوبی کسب شده که نمونه آن در کاهش جدی کارگران دارای حقوق معوقه و کاهش و مختومه شدن پرونده های کارگران است.

,

رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: آزادسازی قابل توجه زندانیان، بررسی ویژه جرائم خشن، پیگیری جدی مواد مخدر و قاچاق کالا از جمله اتفاقات موثر است که در حوزه قاچاق سوخت یک پرونده ملی در دستور کار داریم و استان مرکزی یک عملکرد درخشان در این راستا دارد.

,

موسوی یادآور شد: بیش از ۲ هزار مورد در حوزه های مختلف در دادگستری استان مرکزی با موفقیت به سرانجام رسیدند که یک افتخار بزرگ برای استان محسوب می شود.

,

وی با اشاره به اینکه طرح تکریم یک شعار نیست اما در حوزه مقابله جدی با فساد با هیچ احدی تعارف نخواهیم داشت و همه توان را برای مقابله جدی با فساد خواهیم گذاشت بیان کرد: در سال جاری با همه توان و با استفاده از جوامع اطلاعاتی در راستای تحقق شعار سال پای کار می آوریم و از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نخواهیم کرد.

,

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ بر اساس واحد آماری دادگستری استان مرکزی بیش از ۱۷۳۹ درصد رشد پرونده مختومه را شاهد بودیم که از نظر تعداد پرونده ها از سال ۹۸ که بیش از ۷۷۹ پرونده مختومه بوده در سال ۹۹ به ۱۴۹۹۵ رسیده است.

,

موسوی ادامه داد: علیرغم وجود مشکلات در سال ۹۹ بیش از ۵۰ هزار پرونده از سال ۹۸ وارد دادگستری شده و در واقع ۳۱ درصد رشد کار در دادگستری را شاهد بودیم که قابل تقدیر است.

,

وی افزود: جایگاه دادستانی در قوه قضائیه بسیار ارزشمند است که در استان مرکزی با همه مجاهدت ها این جایگاه یک جایگاه مستحکم و قابل قبولی دارد.

,

در پایان این مراسم ربیع اله قربانی که در گذشته قائم مقام رئیس کل دادگستری استان فارس بوده به عنوان دادستان جدید اراک و جایگزین قاسمی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه