اخبار داغ

رئیس دامپزشکی پارس آباد:رئیس دامپزشکی شهرستان پارس آبادمغان گفت: ۲۵ قصابی که اقدام به عرضه و کشتار غیر مجاز دام و طیور در اجیرلو می کردند، پلمب شد.

۲۵ قصابی غیرمجاز با حکم دادستان پارس آباد پلمب شد

۲۵ قصابی غیرمجاز با حکم دادستان پارس آباد پلمب شد
رئیس دامپزشکی شهرستان پارس آبادمغان گفت: ۲۵ قصابی که اقدام به عرضه و کشتار غیر مجاز دام و طیور در اجیرلو می کردند، پلمب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، جابر غائبی صبح امروز در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: ۲۵ قصابی که اقدام به عرضه و کشتار غیر مجاز دام و طیور در اجیرلو می کردند، پلمب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: این واحد های متخلف با اخذ مجوز و هماهنگی دادستان پارس آباد به علت کشتار غیرمجاز دام و تهدید علیه بهداشت عمومی با حضور نماینده دادستان و بازرسان ادارات دامپزشکی، صمت، شبکه بهداشت، اماکن، اتاق اصناف، اداره اماکن و یگان ویژه نیروی انتظامی شهرستان پلمب شد.

,

رئیس دامپزشکی شهرستان پارس آبادمغان گفت: واحدهای قصابی سطح شهرستان پارس آباد که موارد بهداشتی را رعایت نکنند و گوشت قابل عرضه به مردم را از کشتارگاه تهیه ننمایند ضمن تشکیل پرونده و ارجاع به دادسرا، پلمب خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: گوشت مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و قصابی‌های تحت نظارت دامپزشکی که دارای لیبل و ممهور به مهر بهداشت سازمان دامپزشکی است تهیه  کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه