اخبار داغ

مدیرکل دفتر اقدامات حمایتی سازمان زندان‌های کشور:

حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه از اولویت‌های دستگاه قضاست

حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه از اولویت‌های دستگاه قضاست
رئیسیان زاده گفت: دستگاه قضایی حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه به ویژه خانواده‌های نیازمند مددجویان زندانی را از اولویت‌های مهم و راهبردی خود می‌داند و در این راستا اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرباخیش، علی رئیسیان زاده در بازدید از مجمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی زارعان خوی، بر کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های زندانیان تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , آذرباخیش,

وی ادامه داد: اشتغال ‌زایی برای زندانیان و محکومان یکی دیگر از اقدامات مهم دستگاه قضایی است و در این راستا نیز اقدامات مهمی انجام شده است.

,

مدیر کل دفتر اقدامات حمایتی سازمان زندان‌های کشور افزود: باید به این امر توجه شود که اشتغال زایی زمینه‌ساز رفع بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و معیشتی رندانیان خواهد بود.

,

دادستان عمومی و انقلاب خوی نیز در این بازدید بیان کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در راستای حمایت از خانوده‌های بی بضاعت زندانیان این شهرستان توزیع اقلام معیشتی است و در این راستا در مرحله دوم  رزمایش کمک‌های مومنانه ۲۷۰ بسته‌ کمک‌ معیشتی بین خانواده‌های زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان شهرستان خوی توزیع شد.

,

حمید صمدزاده ارزش ریالی این بسته‌ها را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود : این بسته‌ها شامل اقلام ضروری است و از ابتدای سال ۱۳۹۹ در چندین مرحله به صورت نقدی و غیر نقدی بین خانواده‌های زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان توزیع شده است.

,

گفتنی است؛ با حضور مدیر کل اقدامات حمایتی سازمان زندان‌های کشور؛۲۷۰ بسته‌ کمک‌ معیشتی بین خانواده‌های زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان شهرستان خوی توزیع شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه