اخبار داغ

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

نوک پیکان انتقادات کرونایی را به سمت شعائر مذهبی گرفته‌اند!

نوک پیکان انتقادات کرونایی را به سمت شعائر مذهبی گرفته‌اند!
حجت‌الاسلام شعبانی گفت: وقتی نسبت به سفرهای تفریحی حساسیتی وجود ندارد باید هم چنین وضعی پیش بیاید اما بازهم در چنین شرایطی نوک پیکان مطالبه به سمت شعائر مذهبی وفرهنگی می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حجت الاسلام والمسلمین حسن شعبانی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با بیان اینکه متدینین از تعطیلی مرسامات و برنامه‌های فرهنگی نگرانند، اظهار داشت: بیشترین همراهی و تعطیلی متوجه همین قشر و مراکز مذهبی بود و نباید اینگونه القا شود که عامل پیک بعدی کرونا مراسمات و مراکز فرهنگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی در خصوص شرایط کنونی کرونا در کشور گفت: وقتی نسبت به سفرهای تفریحی حساسیتی وجود ندارد باید هم چنین وضعی پیش بیاید اما بازهم در چنین شرایطی نوک پیکان مطالبه به سمت شعائر مذهبی وفرهنگی می‌رود.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی‌آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه اگر تلاش اقشار مختلف مذهبی نبود شرایط بدتر از این بود عنوان کرد: در سطح کارشناسی سازمان تبلیغات اسلامی‌پیشنهادهای خوبی به ستاد کرونا ارائه کرد اما آسانترین و بدترین گزینه یعنی تعطیلی تمام مراسمات مذهبی انتخاب شد.

,

وی با بیان اینکه سند ملی مسجد در حال تدوین است، ابراز داشت: اگر سند نهایی ارائه شود راهبرد آینده نهاد مسجد مشخص خواهد شد، همچنین پاتوق‌های فکری و فرهنگی در بحث کتاب آغاز شده است.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی در خصوص پاتوقی با عنوان گنجه رنگی هم یادآور شد: در این پاتوق کتاب‌های روز مورد کنکاش قرار می‌گیرند و از تبریز انتظار این است که جریان‌های فکری دنیا در آن مورد نقد واقع شود.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی‌استان در پایان از راه اندازی سه پاتوق کتاب در سال جاری خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه