اخبار داغ

کرونا، مراسم عروسی را در میاندوآب تبدیل به عزا کرد

کرونا، مراسم عروسی را در میاندوآب تبدیل به عزا کرد
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: در پی برگزاری یک مراسم عروسی در میاندوآب، هفت نفر بر اثر کرونا بستری و یک نفر نیز متاسفانه فوت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: در این مراسم عروسی، حدود ۴۰۰ نفر از خانواده عروس و داماد دعوت بوده‌اند که تاکنون تست کرونای بیش از ۳۵ مهمان این عروسی مثبت شده و تعداد هفت نفر از مهمانان بستری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی افزود: متاسفانه یک نفر از مبتلایان، یک خانم حدود ۳۵ ساله بود که جان خود را از دست داد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه بارها نسبت به عدم شرکت در این تجمعات هشدار داده‌ شده،گفت: شرکت در تجمعات موجب شیوع بیشتر و مجدد کرونا می‌شود و از شهروندان می‌خواهیم برای حفظ سلامتی خود از دورهمی‌های خانوادگی و برگزاری و یا حضور در مراسم‌ عروسی و عزاداری خوددداری کنند.

,

حیدری با اشاره به اینکه میاندوآب از لحاظ رنگ بندی کرونایی در شرایط نارنجی و پرخطر قرار دارد، تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا تجمعات کلی در وضعیت قرمز، نارنجی و زرد کرونایی ممنوع است.

,

وی با بیان اینکه عده‌ای از هموطنان نوروز را برای حفظ سلامت خود و اطرافیان با رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی سپری کردند، اظهار کرد: اما متاسفانه برخی به رغم هشدارهای متخصصان و مسئولان در خصوص پرهیز از مسافرت و عید دیدنی و دورهمی و برگزاری مراسمات عروسی و عزا و با بی‌توجهی حوادث تلخ و جبران‌ناپذیری را رقم زدند.

,

وی افزود: اگرچه کرونا در مدت یک سال گذشته تاکنون موجب مشکلاتی برای عامه مردم شده ولی همه باید بدانیم که تمامی هشدارها تنها و تنها به منظور حفظ سلامتی و جان ما، خانواده و اطرافیانمان است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه