اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

بخش‌های آی‌سی‌یو مراکز درمانی استان زنجان تجهیز شدند

بخش‌های آی‌سی‌یو مراکز درمانی استان زنجان تجهیز شدند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به تجهیزات جدید مراکز درمانی استان اشاره کرد و گفت: بخش‌های آی‌سی‌یو مراکز درمانی استان تجهیز شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علیرضا آرمانی‌کیا امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تجهیزات خوبی در دو روز گذشته به استان زنجان رسید اظهار کرد: با این اقدام بخش‌ آی‌سی‌یو‌ها مجددا تجهیز می‌شود و بالای 35 واحد آی‌سی‌یو مجهز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این تجهیزات در بین بیمارستان‌ها توزیع شد عنوان کرد: برای بیمارستان‌ها فرصت داده شده تا این تجهیزات را در بخش آی‌سی‌یو راه اندازی کنند.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان با تاکید براینکه در تلاش هستیم میزان مرگ و میر‌های ناشی از کرونا را در استان زنجان کاهش دهیم بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهمترین موضوعی است که به مردم تاکید می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه از مردم می‌خواهیم حد‌الامکان از منزل خارج نشوند و تمامی مسافرت‌های خود را کنسل کنند ادامه داد: کنترل بیماری با همکاری مردم اتفاق می‌افتد.

,

آرمانی‌کیان با بیان اینکه با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا سایر خدمات در هیچ کدام از بخش‌ها تعطیل نشده است عنوان کرد: سرویس‌دهی به سایر بیماران در مراکز درمانی استان ارائه می‌شود.

,

وی با بیان اینکه از مردم درخواست داریم مراجعه بی‌مورد به بیمارستان‌ها نداشته باشند اظهار داشت: هیچ نگرانی برای سایر بیماران وجود ندارد و بخش‌های بیماران کرونایی با غیر کرونایی کاملا مجزا بوده و پروتکل‌ها به جدی در بیمارستان‌ها رعایت می‌شود.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان در ادامه یادآور شد: در حال حاضر بیماران کرونایی که به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند از نوع کرونای انگلیسی است و حدود 70 درصد بیماران بستری‌ به کرونای انگلیسی مبتلا هستند و در همه شهرستانها استان وجود دارد.

,

وی با تاکید براینکه شدت علائم کرونای انگلیسی زیاد است و زمان بستری بیماران نیز افزایش یافته است گفت: سرعت شیوع کرونا انگلیسی بسیار بالاتر است.

,

آرمانی‌کیان اظهار کرد: بالا بودن میزان مبتلایان نشان می‌دهد که شیب این موج تند و آمار مبتلایان بسیار بالاتر خواهد بود.

,

وی خاطر نشان کرد: برای بیمارانی هم که در منزل هستند و نیاز به کپسول اکسیژن دارند توسط درمانگاه شماره 14 زنجان و مرکز درمانی 16 ساعته شهرهای استان در اختیار بیماران قرار داده می‌شود.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: اگر مردم همکاری لازم داشته باشند جلوی افزایش مبتلایان گرفته می‌شود.

,

وی افزود: در خصوص فعالیت مراکز 16 ساعته استان مشکل خاصی وجود ندارد و همه این مراکز در سطح استان زنجان بدون هیچ گونه مشکلی فعال بوده و به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه