اخبار داغ

سازمان سنجش:

زمان برگزاری آزمون وکالت پابرجاست/ بیش از ۴۳ هزار نفر کارت ورود به جلسه دریافت کردند

زمان برگزاری آزمون وکالت پابرجاست/ بیش از ۴۳ هزار نفر کارت ورود به جلسه دریافت کردند
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون کارآموزی وکالت در موعد مقرر برگزار می‌شود و تاکنون بیش از ۴۳ هزار نفر کارت ورود به جلسه دریافت کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آزمون کارآموزی وکالت سال ۹۹ قرار بود ۲۸ آذر در سراسر کشور برگزار شود اما سازمان سنجش آموزش کشور در ۸ آذر ۹۹ طی اطلاعیه‌ای عنوان کرد طبق مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رشد فزاینده بیماری کووید ۱۹ در کشور و اعمال محدودیت‌ها در اکثر استان‌ها، آزمون مذکور برگزار نمی‌شود و در صورت فراهم شدن شرایط آزمون کارآموزی وکالت در روز جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ برگزار خواهد شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
ولی این آزمون مجدداً دو روز قبل از برگزاری، درست زمان صدور کارت ورود به جلسه، لغو شد و سازمان سنجش دوباره در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آزمون ‌کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۹ صبح جمعه ۲۰ فروردین‌ ماه در ۸۴ شهرستان برگزار خواهد شد و کارت ورود به جلسه آزمون نیز از سه شنبه ۱۷ فروردین از سایت سازمان سنجش قابل دریافت خواهد بود.
,
 
,
اینک این روزها با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون کارآموزی وکالت و افزایش آمار بستری‌ها و فوتی‌های کرونا و اوج‌گیری دوباره شیوع این ویروس زمزمه‌هایی درخصوص تعویق یا لغو این آزمون به گوش می‌رسد و  این در حالی است که سازمان سنجش تعداد حوزه‌ها را از ۳۰ به ۸۴ شهر افزایش داده است تا از تراکم جمعیت در حوزه‌های آزمون کاسته شود. 
,
 
,
این در حالی است که برخی از مخاطبان «فارس من» خبرگزاری فارس با توجه به زمان کوتاهی که بین آزمون، ایام نوروز و بی‌ملاحظگی برخی از هموطنان در سفر به استان‌ها و در طی آن شیوع موج چهارم کرونا، وجود دارد خواستار لغو یا تعویق آزمون هستند.
,
 
,
با توجه به روند افزایشی مبتلایان کرونا و شهرهای قرمز سازمان سنجش از روز گذشته ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ کارت ورود به جلسه داوطلبین را روی سایت سازمان بارگذاری کرده و در حال حاضر بیش از ۴۳ هزار نفر از داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده‌‌‌اند.
,
 
,
همچنین فاطمه‌زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: آزمون وکالت با هماهنگی‌های صورت گرفته با نهادهای نظارتی و ستاد مدیریت کرونا در موعد مقرر برگزار خواهد شد و بالا رفتن آمار تعداد شهرهای قرمز منجر به لغو آزمون وکالت نمی‌شود. 
,
 
,
وی افزود: در حال حاضر ۴۳ هزار و ۷۶ نفر کارت ورود به جلسه دریافت کرده‌اند و آزمون پروانه وکالت وکلای دادگستری با هماهنگی با نهادهای نظارتی و ستاد مدیریت کرونا در موعد مقرر در ۸۴ شهرستان در صبح روز جمعه ۲۰ فروردین  برگزار خواهد شد.
,
 
,
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده که چیبنش صندلی‌ها در حوزه‌های امتحانی با فاصله ۱.۵ متر از یکدیگر صورت گرفته است. افزایش شهرهای محل برگزاری آزمون و جابجایی خارج از استانی وجود ندارد و تردد بین شهری هم برای داوطلبان به حداقل رسیده است ؛ همچنین هماهنگی لازم برای رفع محدودیت تردد متقاضیان شرکت در این آزمون انجام شده و بر اساس این هماهنگی که بین سازمان سنجش و پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شده است هیچ مشکلی برای تردد بین شهری و استانی داوطلبان برای حاضر شدن در شهر محل آزمون وجود ندارد.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه