اخبار داغ

وضعیت قیمت ها در بازار اصفهان؛

آخرین قیمت ها در بازار ماهی/ قیمت میوه با اندکی کاهش در بازار عرضه می شود

آخرین قیمت ها در بازار ماهی/ قیمت میوه با اندکی کاهش در بازار عرضه می شود
خبرنگار صاحب نیوز با حضور در فروشگاه ها آخرین قیمت ها در بازار را بررسی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ امروز چهارشنبه هجدهم  فروردین ماه خبرنگار صاحب نیوز با حضور در فروشگاه ها آخرین قیمت ها در بازار را بررسی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
در بازار ماهی، ماهی قزل آلا از ۴۵ تا ۵۴ هزار تومان، ماهی آزاد از ٢٢ هزارو ۵٠٠ تا ٢٧ هزار تومان در دسترس مشتریان قرار دارد، ماهی شوریده پاکستانی از ٩٠ تا ١٠١ هزار تومان و شوریده صید روز از ١٢٣ تا ١۵٢ هزار تومان و ماهی سرخو چمن از ١١٢ تا ١٢٩هزار تومان و سرخو سلطان از ٣٠ تا ٣۵ هزار تومان در بازار عرضه می شود.
,
 
,
ماهی شیر از ١۶٨ تا ١٩۶ هزار تومان و ماهی چیلا از ٣٠ تا ٣۶ هزار تومان، همچنین ماهی کفشک از ١١٢ تا ١٢٣ هزارو ۵٠٠ تومان و ماهی لب شتری از کیلویی ۶٧ تا ٧٨ هزار و ۵٠٠ تومان به فروش می رسد.
,
 
,
در این بازار ماهی حلوا بندری از ۴۵ تا ۵٠ هزار و ۵٠٠ تومان و حلوا تپلی از ٢٨ تا ٣٣ هزار و ۵٠٠ تومان، میگو سرتیز از ۵۶ تا ۶١ هزار و ۵٠٠ تومان و شاه میگو از ٢٩١ تا ٣٠٢ هزار و ۵٠٠ تومان در دسترس مشتریان قرار دارد.
,
 
,
*وضعت بازار میوه و تره بار
,
 
,
در بازار میوه موز ایرانی کیلویی ٢۴ تا 26 هزار تومان و موز هندی کیلویی ٣٠ هزار تومان، پرتقال تامسون شمال ١٠ تا ١۶ هزار و ۵٠٠ تومان، خیار گلخانه ای از ٧ هزار و ۵٠٠ تا ١۴ هزار تومان و به از هفت هزار و ۵٠٠ تا ١۵ هزار تومان در بازار عرضه می شود.
,
 
,
نارگیل هر عدد ١۵ تا ٢۴ هزارتومان و هندوانه از کیلویی دو هزار و ۵٠٠ تا چهار هزار و ۵٠٠ تومان قیمت خورده و همچنین انار ۶ تا ١٢ هزار و 500 تومان و لیمو شیرین از پنج تا ١١ هزار تومان، سیب زرد و قرمز از شش هزارو ۵٠٠ تا ١٢ هزار و ۵٠٠ به فروش می رسد.
,
 
,
پیاز سفید دو تا سه هزار تومان و سیب زمینی از دو تا چهار هزار تومان همچنین هویج از سه هزار و 500 تا پنج هزار و 500 و کاهو پیچ دو هزار و ۵٠٠ تا پنج هزارو ۵٠٠ گل کلم نیز چهار تا هفت هزار و ۵٠٠ در بازار عرضه می شود.
,
 
,
در این بازار گوجه بوته ای از دو هزارو ۵٠٠ تا پنج هزار و ۵٠٠ تومان، قارچ از ٢۶ تا ٣٧ هزار تومان و بادمجان از دو هزار و ۵٠٠ تا سه هزارو ۵٠٠، فلفل دلمه ای سبز نیز از چهار تا شش هزار و ۵۰۰ تومان و باقالا از شش هزار و پانصد تا ده هزار تومان قیمت خورده است.
,
 
,
مقایسه قیمت ها در بازار میوه و تره بار در بازار با هفته های ابتدایی سال حکایت این را دارد که قیمت برخی اقلام میوه با کاهش رو به رو بوده ست هر چند که این کاهش چشم گیر نیست اما در میوه هایی چون سیب این کاهش قابل توجه تر است.
,
 
,
در بازار روز اصفهان هر چند که هنوز نوبرانه های فصلی پایشان در بیشتر خرده فروشی ها باز نشده است اما رفته رفته چاقاله بادام در برخی از میوه فروشی ها دیده می شود و به زودی نیز به نظر می رسد گوجه سبز نیز وارد بازار شود؛ با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان نیز قیمت خرما و مصرف آن نیز مورد نظر است که به گفته فروشندگان خرما با تغییر قیمت قابل توجه در روزهای اخیر همراه نبوده است.
,
 
,
در بازار سبزی ها ریحان 5 تا 7 هزار توامن برای هر کیلوگرم قیمت خورده است و سبزی خورشتی از 2 تا 4 هزار تومان و کاهو نیز از 2 تا 5 هزار تومان در بازار عرضه می شود.
,
 
,
یکی دیگر از بازارهایی که در ماه مبارک رمضان مورد توجه است، سبزی است که امسال همزمان با ماه مبارک رمضان فصل برداشت سبزی خوردن از مزارع سنتی اصفهان نیز به شمار می آید که می تواند توازنی برای عرضه و تقاضا باشد و ب موجب آن شاهد افزایش قیمت نباشیم.
,
 
,
گرمک در بازار 9 تا 16 هزار تومان و ملون نیز 8 تا 15 هزار تومان عرضه می شود؛ آنچه در بازار شاهد آن هستیم تغییر میوه ها با توجه به تغییر فصل است و همچنین تغییر سبد خرید مصرف کنندکان نیز در حال اتفاق است از این رو پرتقال و سیب که بیشترین تقاضا را در ماه اخیر داشته اند از استقبال خرید این میوه ها کاسته شده است و استقبال از هندوانه و گرمک با افزایش رو به رو بوده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه