اخبار داغ

آمار گلزنی سپاهان بیش از 1/8 گل در هر بازی

آمار گلزنی سپاهان بیش از 1/8 گل در هر بازی
سپاهان اصفهان در پایان این هفته 40 امتیازی است و در صدر جدول قرار گرفته است؛ این تیم سجادشهباززاده را به عنوان آقای گل دارد و تا کنون 35 گل به ثمر رسانده است که میانگین گل این تیم برای هر بازی کمی بیشتر از 1/8 گل است که آمار خوبی به حساب می آید؛ طلایی پوشان 19 گل دریافت کرده اند که به صورت میانگین در هر بازی یک گل دریافت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ لیگ برتر در هفته نوزدهم پیگیری شد و به جزء فولاد و گل گهر که 18 بازی انجام داند تمام تیم ها 19 بازی خود را انجام دادند؛ بازی عقب افتاده این دو تیم در صدر و انتهای جدول تاثیری نخواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
سپاهان اصفهان در پایان این هفته 40 امتیازی است و در صدر جدول قرار گرفته است؛ این تیم سجادشهباززاده را به عنوان آقای گل دارد و تا کنون 35 گل به ثمر رسانده است که میانگین گل این تیم برای هر بازی کمی بیشتر از 1/8  گا است که آمار خوبی به حساب می آید؛ طلایی پوشان 19 گل دریافت کرده اند که به صورت میانگین در هر بازی یک گل دریافت کرده اند.
,
 
,
تیم دوم جدول نیز پرسپولیس با 38 امتیازاست که این تیم با 10 گل خودره بهترین خط دفاع را در اختیار دارد که بخشی از این موفقیت را مدیون درخشش بازیکن با تجربه خود یعنی سید جلال حسینی دارد؛ این تیم البته در خط حمله نیز آماری بدی نداشته و بعد از سپاهان بیشترین آمار گل زنی را دارد.
,
 
,
رده سوم نیز در اختیار استقلال است که با آمدن فرهاد مجیدی جان تازه گرفته است اما 6 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد تا نشان دهد که آبی های پایتخت دربی و بازی رودرو با سپاهان را نیاز دارند؛ بردهای که به راحتی به دست نخواهد آ»د.
,
 
,
صدر جدول به گونه ای است که تیم های مدعی باید هیچ سه امتیازی از دست ندهند و همچنین بازی های رودرو نقش بسزایی در صدر جدول خواهد داشت؛ فولاد که در رده چهارم قرار دارد اگر نتواند در مقابل گل گهر پیروز شود باید کورس قهرمانی را به صورت جدی تر بین سرخ آبی ها و سپاهان بدانیم؛ البته تیم های 27 امتیاز دیگری نیز هستند که هنوز می توانند در صورت پیروزی در تمام بازی ها خود را به رتبه های بالاتر جدول برسانند.
,
 
,
تیم ها در بالای جدول تلاش می کنند تا به قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیایی دست پیدا کنند؛ برای کسب سهمیه باید تیم ها خود را به سه تیم اول جدول برسانند البته اگر کمی خوش شانس باشند و تیم های بالاتر قهرمان جام حذفی شود می توان به جایگاه چهارمی هم دلخوش کرد.
,
 
,
لیگ به شرایط حساس خود نزدیک می شود و تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد می تواند نتیجه بهتری را در مجموع کسب کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه