اخبار داغ

در نشست رسانه‌ای شورای وحدت مطرح شد؛

اعلام آمادگی 200 نامزد برای حضور در ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی

اعلام آمادگی 200 نامزد برای حضور در ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی
بیش از ۲۰۰ نامزد انتخابات شورای شهر برای حضور در سامانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی و سنجش توانمندی و ارائه برنامه‌هایشان در خصوص مسائل شهری به مردم اعلام آمادگی کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حمیدرضا ترقی، نائب رئیس و سخنگوی شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی ظهر امروز در نشست رسانه‌ای شورای وحدت و ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد: نیروهای انقلاب از اختلاف‌های درونی بپرهیزند و بر روی فعالیت‌های رقبای اصلی‌شان تمرکز کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: انقلابی‌نماها تمام فضای رسانی خودشان را وقف تفرقه‌افکنی و تخریب نیروهای درونی جریان انقلاب کرده‌اند و از رقیب اصلی خود غافل شده‌اند، لذا یکی از شرایط پیشرفت جبهه انقلاب، بصیرت و دوراندیشی چهره‌های شاخص است.

,

نائب رئیس شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی از تلفیق شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران تشکیل‌شده است.

,

وی افزود: عقب‌ماندگی در رسیدگی به مشکلات کشور ناشی از خودزنی نیروهای سیاسی در راستای قدرت‌طلبی افراد است.

,

ترقی تصریح کرد: نباید نخبه‌های سیاسی خراسان رضوی در صحنه مدیرتی و سیاسی دیگر استان‌ها بدرخشند و مدیران باکفایت و نخبه‌های سیاست باید در محل زندگی خودشان فعالیت کنند چراکه امروز بسیاری از مدیران خراسان رضوی از استان‌های دیگر جذب می‌شوند.

,

وی افزود: فضای رقابتی در این دوره از انتخابات شورای شهر مشهد بسیار جدی‌تر از ادوار گذشته است و فضای آن مختص به هیچ جریان خاصی نیست.

,

نائب رئیس شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی اذعان داشت: شورای وحدت و ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی خراسان رضوی در تلاش است تا شرایط گذشته تصمیم سازی برای انتخابات شورای شهر مشهد را به‌گونه‌ای تغییر دهد که فضای اصلی انتخابات در مسیر تحقق شایسته‌سالاری قرار گیرد.

,

وی افزود: 35 تشکل سیاسی و ده‌ها تشکل فرهنگی بانفوذ برای تصمیم سازی در انتخابات شورای شهر مشهد وجود دارد.

,

ترقی گفت: نامزدهای پیشنهادی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی ترکیبی از شورایی کارآمد، شاخص محور و متخصص در کمیسیون‌های مختلف شورای شهر و دارای یک برنامه مدون تدبیر شده توسط کارشناسان مدیریت شهری است.

,

وی افزود: امروزه لیست پیشنهادی نامزد‌های شورای شهر از سوی شورای وحدت و ائتلاف انقلابیون متناسب با نیاز‌های مردم، وضعیت شهر و نگاه به اسناد بالادستی برای توسعه شهر به مردم ارائه می‌شود.

,

نائب رئیس شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: آنچه باید در این انتخابات شورای شهر به مردم ارائه شود ازلحاظ بسیاری از ویژگی‌ها و مختصات، مساعد کردن شرایط برای مردم و رسیدگی به شهر مشهد است.

,

وی افزود: 10 ائتلاف برای بررسی توانایی، کارآمدی و صلاحیت نامزدهای شورای شهر در نظر گرفته‌شده است.

,

ترقی ادامه داد: بیش از 200 نامزد انتخابات شورای شهر برای حضور در سامانه شورای ائتلاف و سنجش توانمندی و ارائه برنامه‌هایشان در خصوص مسائل شهری به مردم اعلام آمادگی کرده‌اند.

,

وی افزود: نباید افراد با ارتباط‌گیری‌ها مسیر انتخاب افراد اصلح را بر اساس شایسته‌سالاری به سمت سیاسی‌کاری تغییر دهند.

,

نائب رئیس شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی تأکید کرد: نظر ما در انتخابات ریاست جمهوری پیروی ازنظر اجماع ائتلاف در تهران است و اولویت همه تشکل‌ها در رابطه با انتخابات 1400 این است که آیت‌الله رئیسی این مسئولیت را بپذیرند و درصورتی‌که ایشان به عرصه انتخابات ورود نکنند  انتخاب نامزد پیشنهادی ما به نظر شورای ائتلاف و وحدت در تهران برمی‌گردد.

,

وی افزود: در رابطه با معرفی نامزد انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان در حال شناسایی فرد موردنظر برای معرفی در این انتخابات هستیم که یکی از اعضای شورای مرکزی ائتلاف مسئول ستاد انتخابات خبرگان خواهد بود.

,

ترقی اظهار داشت: مشارکت بحث بسیار مهمی است و با توجه به نظرسنجی‌های مختلف در سطح کشور و مشهد یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش سطح مشارکت مردم در انتخابات بهبود شرایط معیشتی‌شان است.

,

وی افزود: ممکن دشمن برای گمراه کردن مردم در انتخابات ریاست جمهوری برای حمایت پوشالی از دولت فعلی گشایش ارزی برای ایران رقم بزند تا با بهبود شرایط معیشتی مردم در ماه‌های آخر دولت روحانی بار دیگر رأی مردم ایران را برای اصلاح‌طلبان بخرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه