اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله:

۳۰ مسجد برای پخش آنلاین مراسمات ماه رمضان در اراک اعلام آمادگی دارند

۳۰ مسجد برای پخش آنلاین مراسمات ماه رمضان در اراک اعلام آمادگی دارند
ربیعی گفت: در شهر اراک با شناسایی های صورت گرفته ۳۰ مسجد برای برگزاری مراسمات ماه مبارک به شکل آنلاین اعلام آمادگی کرده اند که همه ظرفیت های لازم برای استقبال از این مراسمات مجازی را پای کار خواهیم آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ ابوالفضل ربیعی مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله عصر امروز در نشست هماهنگی مراسمات مجازی ماه مبارک رمضان در اراک با حضور مدیران دستگاه های فرهنگی گفت: در آستانه ماه پرخیر و برکت رمضان قرار گرفته ایم که نیاز است همه دستگاه های فرهنگی برای ورود پرشور همراه با معنویت به این ماه ، آمادگی لازم را داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: متاسفانه امروز به واسطه شیوع بیماری کرونا شاهد قرمز شدن وضعیت استان مرکزی هستیم و این مسئله مراسمات ماه مبارک رمضان را تحت تاثیر قرار می دهد که نیاز است برای جلوگیری از تحت تاثیر قرار گرفتن بیشتر به دستورات بهداشتی مقید و حساس باشیم.

,

 مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله اظهار کرد: خوشبختانه عملکرد هیئت های مذهبی در طول یکسال گذشته در راستای مقابله و کاهش بیماری کرونا بسیار موفق است و هیئت ها از طرفی با نقش خود در راستای جلوگیری از شیوع بیماری و اقدامات موثر برای کاهش آسیب ها موثر عمل کردند.

,

وی بیان کرد: امروز در آستانه ماه مبارک رمضان برنامه ریزی برای بهره مندی از فضای نورانی این ماه را با حضور دستگاه های مختلف در دستور کار قرار دادیم که فعلا برگزاری برنامه ها به شکل مجازی مد نظر است تا امیدواریم شرایط بهبود پیدا کند.

,

ربیعی با بیان اینکه برنامه ریزی مراسمات مجازی هیئت ها با مشارکت دستگاه هایی چون سازمان تبلیغات و شهرداری ها در دستور کار قرار گرفته،افزود: هیئت های مذهبی تابع مصوبات و دستورات ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونا است.

,

وی با اشاره به برنامه مراسمات مجازی در اراک گفت: در شهر اراک با شناسایی های صورت گرفته ۳۰ مسجد برای برگزاری مراسمات ماه مبارک به شکل آنلاین اعلام آمادگی کرده اند که همه ظرفیت های لازم برای استقبال از این مراسمات مجازی را پای کار خواهیم آورد و کانون های بسیج مداحان در شهرستان ها نیز با شناسایی هایی که در حال انجام هستند برگزاری مجازی مراسمات را در دستور کار خواهند داشت.

,

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله خاطر نشان کرد: امیدواریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مشارکت مردم شرایط بیماری تغییر پیدا کند و بتوانیم مراسمات و برنامه های ماه مبارک رمضان را به شکل پرشوری برگزار کنیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه