اخبار داغ

هراس رژیم صهیونییستی از قرارداد ایران و چین

هراس رژیم صهیونییستی از قرارداد ایران و چین
برای سیاستی که ادعای پیروزی و اعمال حداکثر فشار برای بی ثبات کردن رژیم ایران جشن می گرفت، این نتایج خجالت آوری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت، قرارداد استراتژیک جامع تازه امضا شده میان چین و ایران بیش از اهمیت اعلامی و بیش از اهمیت بالقوه ژئوپلیتیکی آن، شاهدی بر شکست سیاست استراتژیک ناخوشایند آمریکا و اسرائیل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

سیاست ترامپ برای اعمال فشار حداکثری بر ایران که توسط نتانیاهو با شور و شوق مورد تشویق قرار گرفت، نتایج زیر را به دنبال داشت:

,

ایران اکنون ۱۲ برابر اورانیوم غنی شده در سال ۲۰۱۵ هنگام امضای توافق هسته ای در دست دارد و یک توافقنامه استراتژیک بزرگ با چین امضا کرد. ایران در ارتفاعات جولان جنوبی، نزدیک مرز فلسطین حضور نظامی نیابتی دارد.

,

برای سیاستی که ادعای پیروزی و تغییر یک توافق بد را داشت و اعمال حداکثر فشار برای ایجاد سقوط اقتصاد ایران، بی ثبات کردن رژیم و اعمال تغییر در رفتار ایران جشن می گرفت، این نتایج خجالت آوری است.

,

 

,

, ,

"آویو کوخاوی" رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به طور علنی مخالفت اسرائیل را با هرگونه معامله اعلام کرد یا زمانی که رئیس "بخش ایران" ارتش اسرائیل با گستاخی اعلام می کند که رژیم صهیونیستی می تواند برنامه هسته ای ایران را نابود کند، ادامه سیاست "حداکثرگرایانه" اسرائیل ممکن است نتیجه معکوس دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه