اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در مازندران:

چندصدایی در برخورد با ابتذال‌های فرهنگی آسیب‌زا است

چندصدایی در برخورد با ابتذال‌های فرهنگی آسیب‌زا است
محمدباقر محمدی لائینی گفت: از مشکلات فرهنگی همین چند صدایی در برخورد با ابتذال‌های فرهنگی است که باید در این زمینه وحدت رویه وجود داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی چهارشنبه شب در یادواره ۴۳۵ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن قاسمی طوسی - مصلی امام خمینی (ره) نکا بر ضرورت بازشناسی سیره شهدا و حفظ وحدت حول محور ولایت تاکید کرد.

وی بیان کرد: حفظ سرمایه ها و دستاوردهای شهیدان در گرو شناساندن آنان به نسل های بعد و همچنین وحدت حول محور حق یعنی ولایت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: ویژگی‌ها و سیره شهیدان را در قالب مستند، فیلم و آثار ماندگار تبیین و منتقل کنیم.

این مسئول ادامه داد: شهید طوسی افتخار ملی است و بازشناساندن ویژگی‌های شهیدان وظیفه ما است.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: دغدغه نماز اول وقت، احترام به والدین از ویژگی‌های شهید طوسی بوده و این نشان می‌دهد شهید همانند یک مکتب و آیه‌های قرآن است.

وی گفت: برخی از مدیران لایق ولی یک سری هم نالایق، حرام خوار، اختلاس‌گر، اهل رانت و فساد آبروی ملت و مملکت را بردند، شورای به اصطلاح اسلامی بعضی از شهرها در همین استان و برخی از نمایندگان مجلس و روسای جمهور آبروی مملکت را بردند از این رو در انتخابات مسئولیت ما سنگین است و پیام شهدا، حضور پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: وحدت حول محور حق و ولایت از ویژگی‌های شهیدان بوده است و باید وحدت و انسجام داشت.

امام جمعه ساری تصریح کرد: مقابل منافقان نباید دوصدایی و دودستگی داشته باشیم و همه باید یک صدا و یک نگاه داشته باشیم زیرا چندصدایی ها به شدت آسیب زا است.

این مسئول ادامه داد: از مشکلات فرهنگی همین چند صدایی در برخورد با ابتذال‌های فرهنگی است که باید در این زمینه وحدت رویه وجود داشته باشد.

محمدی لائینی گفت: در رابطه با برجام هم طبق فرمایش مقام معظم رهبری آمریکا باید تمام تحریم‌ها را بردارد و راستی آزمایی شود اما متأسفانه دیده می شود چندگونه این فرمایشات را تفسیر و تبصره زده‌اند در حالی که همه باید یک دست و یک صدا باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه