اخبار داغ

طی ۲۴ ساعت گذشته؛

کرونا جان‌ یک نفر در استان سمنان را گرفت/ ۳۴۱ مبتلای جدید کرونا در استان سمنان

کرونا جان‌ یک نفر در استان سمنان را گرفت/ ۳۴۱ مبتلای جدید کرونا در استان سمنان
بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان، ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان‌ یک نفر دیگر را در استان سمنان گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته ۳۴۱ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان شناسایی که ۲۴۴ نفر آن ها در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

براساس این گزارش ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان‌ یک نفر دیگر را در استان سمنان گرفت و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز تعداد جانباختگان این بیماری در استان به ۹۴۷ نفر رسید.

,

طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان، با ترخیص ۳۲ بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته، موارد بهبودی و ترخیص بیماران ویروس کرونا در این استان به ۸ هزار و ۱۶۷ نفر رسید.

,

بنا به اعلام این کمیته از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد کل مبتلایان استان 28 هزار و 562 نفر بوده که  ۲۰ هزار و ۹۴۶ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

,

بر اساس گزارش ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان، با افزایش آمار مبتلایان کرونا در استان سمنان، شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار در وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان های مهدی شهر، سرخه و میامی در وضعیت نارنجی و آرادان در وضعیت زرد قرار دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه