اخبار داغ

بنابر اطلاعیه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری:

نماز جمعه در سراسر چهارمحال و بختیاری برگزار نمی‌شود

نماز جمعه در سراسر چهارمحال و بختیاری برگزار نمی‌شود
به دلیل وضعیت بیماری کرونا و قرمز شدن شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری نماز جمعه این هفته مورخ بیستم فروردین‌ماه 1400 در سراسر استان برگزار نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ بنا بر اطلاعیه دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری، به دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا در استان و تغییر رنگ‌بندی مقرر شد نماز جمعه این هفته مورخ بیستم فروردین‌ماه 1400 در سراسر استان برگزار نشود.

در این اطلاعیه آمده است: در این مقطع زمانی که استان ما بیشترین آمار مبتلا به ویروس کرونایی را در این چند ماه اخیر شاهد است و وضعیت اکثر شهرهای استان بحرانی شده و با توجه به مصوبه ستاد ملی ڪرونا مبنی بر اعمال محدودیت‌های دوهفته‌ای، نماز جمعه این هفته ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در همه شهرها و مرڪز  استان، اقامه نمی‌شود.
 
از همه مردم استان خواهشمندیم جهت سلامتی خود و اطرافیانشان و مقابله با این ویروس منحوس به دستورالعمل‌های ستاد ڪرونا و متخصصان بهداشت و درمان در رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات و مهمانی‌های توجه جدی نمایند و برای دفع این بلا  از دعا و تضرع در درگاه الهی غافل نشوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه