اخبار داغ

فرمانده انتظامی سرخس خبر داد؛

اجرای محدودیت‌های سخت‌گیرانه ترافیکی در سرخس

اجرای محدودیت‌های سخت‌گیرانه ترافیکی در سرخس
دماوندی گفت: با توجه به افزایش بیماران کرونایی و قرار گرفتن شهرستان سرخس در لیست شهرهای نارنجی از امشب محدودیت‌های جدی و سخت‌گیرانه ترافیکی در این شهرستان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد علی دماوندی، فرمانده انتظامی شهرستان سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: با توجه به افزایش بیماران کرونایی و قرار گرفتن سرخس در لیست شهرهای نارنجی از امشب محدودیت‌های جدی و سخت‌گیرانه ترافیکی در شهرستان سرخس اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

فرمانده انتظامی سرخس افزود: در این راستا هرگونه تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع بوده و مشمول جریمه ۲ میلیون ریالی می‌شود.

,

وی بیان کرد: همچنین هرگونه ورود و خروج از مبدا و به مقصد شهرستان سرخس نیز ممنوع بوده و متخلفان از این قانون با جریمه ۵ میلیون ریالی مواجه می‌شوند.

,

دماوندی تصریح کرد: شهرستان مشهد نیز در لیست شهرهای قرمز کرونایی قرار گرفته است و جریمه ۱۰ میلیون ریالی در انتظار متخلفان است.

,

متاسفانه همزمان با موج چهارم کرونا، خبر ابتلای سه نفر از همشهریان سرخسی به کرونای جهش‌یافته انگلیسی تایید و جواب تست آن‌ها مثبت شده است.

,

بر اساس آخرین اعلام نرم افزار ماسک از ۱۸ فروردین ۱۴۰۰، شهرستان سرخس از لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت نارنجی قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه