اخبار داغ

رئیس اداره صمت درگز:

مشاغل گروه ۳ و ۴ در درگز دو هفته تعطیل شدند

مشاغل گروه ۳ و ۴ در درگز دو هفته تعطیل شدند
ایمانی گفت: با تغییر وضعیت کرونایی درگز از رنگ زرد به نارنجی، کلیه مشاغل گروه سه و چهار درگز برای مدت دو هفته، کاملا تعطیل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید ایمانی رئیس اداره صمت درگز در گفتگو با خبرنگار صبح توس، اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد کرونای شهرستان درگز، از روز گذشته رنگ بندی کرونایی این شهرستان از زرد به نارنجی تغییر وضعیت داد و نگرانی های زیادی از بابت افزایش مراجعین و آمار مبتلایان به ویروس کرونا در درگز وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: همانطور که در گذشته بارها اعلام کردیم، کلیه واحدهای صنفی درگز موظف هستند ضمن رعایت مسائل بهداشتی و ضدعفونی کردن مکرر وسایل و محل کار، مراجعه کنندگان و مشتریان را به استفاده از ماسک و رعایت فاصله توصیه کرده و از پذیرش مشتری هایی که اهمیتی به دستورالعملها نمی دهند خودداری کنند.

,

رئیس اداره صمت درگز گفت: با نارنجی شدن وضعیت شهرستان، کلیه ۱۴۰۰ رسته های صنفی گروه شغلی ۳ و ۴ از جمله تالارهای پذیرایی، چایخانه ها و قهوه خانه ها، گیم نت ها و ... به مدت ۲ هفته کاملا تعطیل خواهند بود و این تعطیلی با تشخیص مسئولین بهداشتی و درمانی قابل تسهیل و یا تشدید است.

,

ایمانی خاطرنشان کرد: مسئولین اتحادیه های صنفی در طی این دو هفته به طور مستمر و دقیق بر تعطیلی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی نظارت کرده و چنانچه هر یک از رسته های شغلی از انجام و رعایت مقرارت وضع شده تخطی کنند پلمپ خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه