اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی:

۸۷ هزار واحد مسکن روستایی آذربایجان‌غربی مقاوم شد

۸۷ هزار واحد مسکن روستایی آذربایجان‌غربی مقاوم شد
بدلی با اشاره به اینکه ۱۰۴ هزار واحد مسکونی روستایی در آذربایجان‌غربی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، گفت: حدود ۹۵ هزار نفر با اتمام عقد قرارداد، فعالیت خود را شروع کرده و عملیات مقاوم سازی ۸۷ هزار واحد روستایی به پایان رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود بدلی در گفت وگو با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب گفت: مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی از جمله برنامه های در دست اقدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که در این راستا مقرر شده که سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شود که سهم آذربایجان غربی نیز ۱۴ هزار واحد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به مقاوم سازی ۳۰ درصد واحدهای مسکن روستایی در استان، افزود: در سطح استان ۲۵۸ هزار و ۴۵۰ واحد مسکن روستایی در ۲ هزار  و ۹۰۰ آبادی وجود دارد که ۳۰ درصد آنها مقاوم سازی شده اند.

,

وی با بیان اینکه برای مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی، ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله اعطا می شود، گفت: تاکنون در آذربایجان غربی ۱۰۴ هزار واحد به بانک های عامل معرفی شده اند که حدود ۹۵ هزار نفر با اتمام عقد قرارداد، فعالیت خود را شروع کرده و عملیات مقاوم سازی ۸۷ هزار واحد روستایی به پایان رسیده است.

,

بدلی با اشاره به اینکه باید تا سال ۱۴۰۵ در حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکن روستایی مقاوم سازی شوند، تصریح کرد: در این راستا باید روستانشینان همراهی بیشتری داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه