اخبار داغ

وزیر آموزش و پرورش:

شبکه شاد ۷۰ درصد نیازهای آموزش و پرورش را برآورده می‌کند/جایگزینی برای آموزش حضوری وجود ندارد

شبکه شاد ۷۰ درصد نیازهای آموزش و پرورش را برآورده می‌کند/جایگزینی برای آموزش حضوری وجود ندارد
حاجی میرزایی به تدوین شبکه شاد به عنوان یک محیط سالم و امن در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: شبکه شاد ۷۰ درصد نیازهای آموزش و پرورش را برآورده می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، وزیر آموزش و پرورش امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به تاثیرگذاری شیوع کرونا در امر آموزش و تحصیل دانش آموزان، اظهار داشت: برای حل این مشکل و کاهش مخاطرات ناشی از شیوع کرونا، آموزش غیرحضوری و مجازی و مدرسه تلویزیونی را عملیاتی کرده و توسعه دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم, نیوز,

محسن حاجی میرزایی با تاکید بر اینکه جایگزینی برای آموزش حضوری وجود ندارد، افزود: قطعا هیچ چیزی نمی تواند انتظارات سیستم آموزشی حضوری را به نحو مطلوب پوشش دهد و ما نیز در راستای کاهش مخاطرات ناشی از آموزش غیرحضوری در ایام کرونا تلاش می‌کنیم.

,

وی به تدوین شبکه شاد به عنوان یک محیط سالم و امن در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: شبکه شاد ۷۰ درصد نیازهای آموزش و پرورش را برآورده می‌کند.

,

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به مدیران مدارس ابلاغ شده تا  با خانواده ها در ارتباط باشند، تصریح کرد: کار مدرسه فقط آموزشی نیست و اجتماعی شدن است.

,

حاجی میرزایی به ترک تحصیل دانش آموزان در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: بسیار نگران بودیم که دوری از مدرسه موجب ترک تحصیل افراد شود و برای بررسی میزان ترک تحصیل، پنج درصد از جمعیت دانش آموزان را ارزیابی کردیم که در این بررسی سه دهم درصد دانش آموزان در شبکه حضور نداشتند که آن را مورد پیگیری قرار دادیم.

,

وی با اشاره به بررسی وضعیت جسمانی دانش آموزا، اظهار داشت: در زمینه بررسی وضعیت جسمانی بچه ها، توده بدنی ۱۳ میلیون و ۱۳ هزار دانش آموز ارزیابی شد که ۳۰ درصد در این بررسی چاق بوده یا اضافه وزن داشتند و یا خیلی لاغر بودند که برای بهبود آنان هدف گذاری شد.

,

وزیر آموزش و  پرورش بیان کرد: اواخر اسفند ۱۳۹۹ دوباره شاخص های ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر دانش آموز اندازه گرفته شد که طبق گزارشات و به طور متوسط بهبود یافته بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه