اخبار داغ

با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صورت گرفت؛

افتتاح خانه استارتاپ گیلان در رشت/ اجرایی کردن ایده‌ها در زمان مناسب ضروری است

افتتاح خانه استارتاپ گیلان در رشت/ اجرایی کردن ایده‌ها در زمان مناسب ضروری است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جریان افتتاح خانه استارتاپ گیلان با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر محوریت قرار دادن جوانان، داشتن روحیه جهادی و نترسیدن از دشمن را مورد اشاره قرار داد و گفت: زمان بالاترین سرمایه است و نباید مورد غفلت قرار گیرد و اگر از ایده خوب حمایت نشود، نابود می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در جریان افتتاح خانه استارتاپ گیلان با بیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی استان باید توسط مسئولین استانی اولویت بندی شود گفت: باید در کارگروه استانی راه حل نهایی اتخاذ و اجرایی شود و سازمان بسیج نیز از این فرآیند حمایت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ۸دی، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در جریان افتتاح خانه استارتاپ گیلان با بیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی استان باید توسط مسئولین استانی اولویت بندی شود گفت: باید در کارگروه استانی راه حل نهایی اتخاذ و اجرایی شود و سازمان بسیج نیز از این فرآیند حمایت می‌کند., ۸دی,

وی با بیان اینکه سازمان بسیج برای پشتیبانی از محصولات ساز و کار تعریف کرده است خاطرنشان کرد: از سازمان‌های دولتی و حتی بخش خصوصی در این راستا حمایت می‌کنیم.

,

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه نباید زمان را از دست بدهیم تصریح کرد: برای تحقق اهداف نیاز به اجرایی کردن ایده داریم و صاحبان ایده نیز باید وارد میدان شوند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر محوریت قرار دادن جوانان، داشتن روحیه جهادی و نترسیدن از دشمن را مورد اشاره قرار داد و افزود: زمان بالاترین سرمایه است و نباید مورد غفلت قرار گیرد و اگر از ایده خوب حمایت نشود نابود می‌شود.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه نسل جوان صاحب خلاقیت و ایده باید مورد حمایت قرار گیرد خاطرنشان کرد: کشور ما بزرگ، قدرتمند، صاحب ظرفیت و توانمند است و موانع قابل برداشتن است و باید با استفاده از راهبرد رهبری، خلاقیت و توان مردمی را شناسایی و از آنها حمایت به عمل آوریم.

,

به گزارش ۸ دی، اولین خانه استارتاپی گیلان توسط بخش خصوصی و با حمایت بسیج مهندسین صنعتی و با هدف افزایش بهره وری واحدهای تولیدی استان و بهره گیری از تکنولوژی به روز و اتخاذ رویکرد دانش بنیان راه اندازی شده است.

,

این خانه استارتاپی دارای ظرفیت استقرار ۲۰ تیم استارتاپی است و در حال حاضر نیز ۹ تیم در این مجموعه فعالیت می‌کنند.

,

برای راه اندازی این مجموعه، بالغ بر ۲ میلیارد تومان هزینه شده که ۵۰۰ میلیون تومان آن صرف تجهیزات شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه