اخبار داغ

سردار سلیمانی:

سال ۱۴۰۰ آغاز تاریخ جدید در توانمندی و اقتدار ملت ایران در بعد اقتصادی است

سال ۱۴۰۰ آغاز تاریخ جدید در توانمندی و اقتدار ملت ایران در بعد اقتصادی است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰، سال پیروزی کشور در عرصه اقتصادی است گفت: امسال آغاز تاریخ جدید در توانمندی و اقتدار ملت ایران در بعد اقتصادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در جریان بازدید از شرکت سیلندر امید فردا بیان داشت: گیلان سرزمین مردان و زنان علوی و رزمندگان جبهه‌های دفاع مقدس است و امروز در عرصه جنگ تحمیلی اقتصادی از سوی دشمن نابکار، جنایتکار و بشریت همان نظام سلطه که لشکر سیاهی را مدیریت می‌کند، قرار داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ۸دی، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در جریان بازدید از شرکت سیلندر امید فردا بیان داشت: گیلان سرزمین مردان و زنان علوی و رزمندگان جبهه‌های دفاع مقدس است و امروز در عرصه جنگ تحمیلی اقتصادی از سوی دشمن نابکار، جنایتکار و بشریت همان نظام سلطه که لشکر سیاهی را مدیریت می‌کند، قرار داریم., ۸دی,

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی در جریان تجهیز مراکز درمانی کپسول اکسیژن تولید می‌کند تصریح کرد: همچنین برای ایمنی مردم کپسول آتش نشانی نیز تولید می‌شود و هر دو این محصولات در حوزه سلامت مردم است.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تعبیر سردار سلیمانی درباره جبهه‌های دفاع مقدس افزود: امروز کارگاه‌های تولیدی کشور یک قطعه‌ای از جامعه‌ای هستند که زیر علم امام عصر زندگی می‌کنند.

,

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه کشور ما ظرفیت‌های بزرگی دارد اضافه کرد: این ظرفیت‌ها شامل جغرافیایی، انسانی، علمی، انرژی، آب و هوا، تعداد همسایگان و تجربه‌ای که در دل این مردم فداکار قرار دارد، است.

,

وی با بیان اینکه مردم ما نباید در تامین نیازهای خود مشکل داشته باشند گفت: همه باید یک جبهه باشیم و از تولید حمایت کرده و عرصه تولیدات کارخانجات در سراسر کشور تسهیل شود و علاوه بر تامین نیاز داخلی مسیر صادرات نیز تسهیل شود.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ایجاد اشتغال، تقویت ارزش پول ملی و بالا بردن رفاه زندگی و معیشت مردم به ویژه کارگران باید مورد توجه باشد.

,

سردار سلیمانی با بیان اینکه نباید در وضعیت فعلی متوقف شویم تصریح کرد: چشم انداز بزرگی را ترسیم کرده و نقشه راه برای خود تعیین کنید و بسیج نیز در این راستا از شما حمایت می‌کند.

,

وی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰ سال پیروزی کشور در عرصه اقتصادی است بیان کرد: امسال آغاز تاریخ جدید در توانمندی و اقتدار ملت ایران در بعد اقتصادی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه