اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران خبر داد:

اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در هفته گرامیداشت شهید آوینی

اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در هفته گرامیداشت شهید آوینی
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران گفت: در هفته گرامیداشت شهید مرتضی آوینی برنامه‌های متنوع و متعدد فرهنگی و هنری اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نادری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: در فاصله روزهای ۱۹ تا ۲۴ فروردین ماه و به مناسبت سالروز شهادت سید اهل قلم شهید مرتضی آوینی برنامه‌های متنوعی به همت کانون‌ها و انجمن‌های هنری ادبی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی عنوان کرد: برگزاری نشست‌های هنری-ادبی، تجلیل از هنرمندان پیشکسوت و جوان، دیدار با خانواده‌های شهدای هنرمند و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در شهرستان‌های استان تهران از جمله این برنامه‌ها است.

,

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران بیان کرد: برنامه‌هایی نیز با محوریت تولید محتوای ادبی هنری، شعر، داستان کوتاه، نمایشگاه تجسمی، خوشنویسی و آثار صنایع دستی در حوزه تولیدات فرهنگی اجرایی می‎شود.

,

نادری خاطرنشان کرد: نمایش فیلم کوتاه با هدف ایجاد روحیه نشاط اجتماعی البته با توجه به شرایط کرونایی در عرصه فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‎ای در سطح شهرستان‌های استان تهران صورت می‌گیرد.

,

وی ادامه داد: برنامه‌های مختلف هنری، فرهنگی و اجتماعی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هنرمند و هنر اصیل و انقلابی به نمایش گذاشته خواهد شد.

,

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران تاکید کرد: برنامه‌‎های این هفته به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید آوینی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شوند.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه