اخبار داغ

گزارش از موسسه خیریه نوین در استان سمنان؛

مهدکرامت" موسسه ای به وسعت دریا/ راه اندازی بخش جراحی چشم نیازمند یاری خیرین

مهدکرامت" موسسه ای به وسعت دریا/ راه اندازی بخش جراحی چشم نیازمند یاری خیرین
عباس جدیدی گفت: موسسه مهدکرامت دارای اولین مرکز فوق تخصصی چشم پزشکی در استان سمنان است و متاسفانه بخش جراحی چشم هنوز راه اندازی نشده است و برای تکمیل تجهیزات نیاز به همیاری خیرین در این زمینه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، موسسه نیکوکاری مهد کرامت در راستای کمک رسانی به محرومین و نیازمندان و حفظ کرامت و عزت انسان ها در سال 1387 در سمنان پایه گذاری شد و به جهت ضرورت تجمیع  فعالیت ها و گسترش کمی و کیفی خدمات  موسسه، ساختمان مرکزی آن به همت خیرین  در سال 90کلنگ زنی و در سال 1395 به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

این مرکز خیریه دارای بخش های مختلف از جمله بخش عمومی و تخصصی پزشکی ، فوق تخصصی چشم پزشکی، سالن کنفرانس و اداری، کتابخانه و همچنین واحد تجاری برای مقاصد اقتصادی و حمایتی است.

,

نکته قابل ملاحظه این موسسه تفاوت در نوع عملکرد آن نسبت به سایر موسسات خیریه است که تنها شامل حمایت مالی از محرومین نیست ، بلکه دارای خدمات پزشکی تخصصی و فوق تخصصی است که حتی در بیمارستان های خصوصی استان نیز وجود ندارد و علاوه برمحرومین، اقشار مختلف مردم استان نیز از آن بهره مند هستند.

,

عباس جدیدی مدیر عامل موسسه خیریه مهد کرامت در گفت وگو با خبرنگار مرآت در توضیح فعالیت های  این موسسه گفت: موسسه خیریه مهد کرامت دارای اولین مرکز فوق تخصصی چشم پزشکی در استان سمنان است که تمام تجهیزات مورد نیاز برای تشخیص بیماری چشم را به صورت متمرکز در اختیار دارد و بیش از 50خدمت تشخیصی،درمانی و و پاراکلینیکی ارائه می دهد.

,

وی در ادامه هدف از ایجاد این مرکز را کاهش مراجعات بیماران به بیمارستان های تهران و تسریع در انجام خدمات درمانی همشهریان سمنانی دانست.

,

مدیرعامل موسسه همچنین در رابطه با راه اندازی بخش جراحی های چشم گفت : متاسفانه این بخش هنوز راه اندازی نشده است اما مکاتبات اداری آن انجام گرفته و در بخش تکمیل تجهیزات نیاز به همیاری خیرین در این زمینه دارد.

,

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

, تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

جدیدی از خیرین استان تقاضا کرد کمک های خیرخواهانه خود را  در این راستا و تجهیز این واحد به شماره حساب 200995133 واریز نمایند.

,

وی همچنین از دیگر خدمات پزشکی ارائه شده گفت: این موسسه  دارای بخش های تخصصی و عمومی پزشکی نیزهست و همچنین تجهیزات مانند ویلچر، کپسول اکسیژن، واکر و تخت را به صورت امانت در اختیار افراد نیازمند و متقاضی قرار می دهد.

,

مدیر عامل موسسه خیریه مهد کرامت در رابطه با فعالیت های فرهنگی و آموزشی این موسسه خاطر نشان کرد:این موسسه در زمینه فعالیت های فرهنگی و همچنین زمینه برگزاری کارگاههای آموزش در حوزه کودک و خانواده  نیز پیش قدم و دارای اولین کتابخانه تخصصی ایران شناسی است که به همت پدر شهیدان علومی راه اندازی شده و دارای عضویت و اینترنت رایگان و محیط بسیار مناسب برای انجام فعالیت های پژوهشی است  و هم اکنون 720 عضو و نزدیک به 7هزار و 500جلد کتاب دارد، که قراراست 500جلد کتاب به دانشگاه سمنان جهت انجام امور پژوهشی اهداء شود.

,

جدیدی در زمینه خدمت رسانی مالی به محرومین گفت: در این راستا در سال 99 مبلغی بالغ بر760 میلیون تومان در قالب ارائه خدماتی  ازقبیل سبد کالا، پوشاک و نوشت افزار، و کمک هزینه خرید دارو و خرید جهیزیه برای اقشار محروم استان در نظرگرفته شد.

,

انتهای یپام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه