اخبار داغ

گزارش؛

جهاد کرمانشاهیان در سی سخت

جهاد کرمانشاهیان در سی سخت
زلزله سی سخت فرصتی شده است تا بار دیگر جهادگران به یاری آسیب دیدگان بشتابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سال هاست که دفاع مقدس به پایان رسیده است؛ خیلی ها در آن روزها به میدان نبرد با دشمن رفتند و با جانشان از این مرز و بوم دفاع کردند‌. جهاد این عزیزان همیشه در تاریخ ثبت می شود و به نیکی از آن ها یاد خواهد شد.

در این روزها که جنگ سخت برای دفاع از مرزها مانند آن روزها نیست، جهاد و خدمت در عرصه های دیگری ظهور کرده است. یکی از این صحنه ها خدمت به حادثه دیدگان است.

زلزله سی سخت فرصتی شده است تا بار دیگر جهادگران به یاری آسیب دیدگان بشتابند.

جمعی از جهادگران‌ از کرمانشاه راهی این منطقه شده اند و در کار نیک کمک رسانی به آسیب دیدگان از زلزله قدم نهاده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,

, ,

خادمین شهدا از پانزدهم فروردین به سی سخت اعزام شدند

, خادمین شهدا از پانزدهم فروردین به سی سخت اعزام شدند,

یونس عزیزی در گفتگو با خبرنگار مرصاد، اظهار داشت: به منظور تحقق پویش راهیان همدلی سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه ۴۰ نفر از خادمین شهدا برای کمک به آسیب دیدگان سی سخت به صورت داوطلبانه اعلام آمادگی کردند.

, , مرصاد,

وی از اعزام افراد مذکور در قالب گروه‌های جهادی خادمین شهداء سازمان راهیان نور و گردشگری خبر داد و افزود: خادمین شهدا از پانزدهم فروردین ماه به سی سخت اعزام شدند و تا بیست و پنجم فروردین به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

,

 مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص ) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خادمین شهدا به منظور انجام ساخت و ساز به منطقه سی سخت اعزام شدند.

,

عزیزی تصریح کرد: پس از ماه مبارک رمضان در صورت نیاز و با موافقت قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه گروه های جهادی خادمین شهدا آماده اعزام مجدد هستند.

,

, ,

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص ) استان کرمانشاه افزود: در استان کرمانشاه ۲۷ گروه جهادی و بیش از یک هزار خادم شهدا فعالیت دارند که در مناسبت های مختلف به منظور کمک رسانی اعلام آمادگی می‌کنند.

,

کاروان ۴۲ نفره جهادگران

, کاروان ۴۲ نفره جهادگران,

سرگرد پاسدار حبیب خوشنودی در گفتگو با خبرنگار مرصاد، اظهارداشت: رهبر انقلاب فرمودند ما جز با کارهای جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست کشور را به سامان برسانیم.

, مرصاد,

سرپرست گروه اعزامی مدیریت سازماندهی و عملیات سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) افزود: پیرو فرامین مقام معظم رهبری و دستوری که به سپاه و بسیج در خصوص کارهای جهادی و خدمات رسانی به مناطق زلزله زده سی سخت داده شد ما نیز کاروانی با محوریت گروه جهادی به این منطقه اعزام کردیم.

,

وی خاطرنشان کرد: کاروانی که به منظور کمک رسانی به منطقه زلزله زده سی سخت اعزام کردیم متشکل از ۴۲ نفر است که در قالب چندین گروه جهادی از سراسر استان کرمانشاه از جمله گروه شهید امینی از سرپل ذهاب، شهید مدافع حرم سجاد حبیبی از کنگاور، شهید دکامی و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از کرمانشاه و نیز گروهی از قصرشیرین هستند.

,

, ,

خوشنودی گفت: به خاطر نشان دادن همدلی و همبستگی مسلمانان به جهانیان از شهرستان‌ پاوه و منطقه اورامانات نیز گروه شهید ناصر سیفی که از برادران اهل تسنن هستند با این کاروان همراه شدند.

,

وی ادامه داد: قرار بود که گروه جهادی اعزامی از استان کرمانشاه در یک بازه زمانی ۱۰ روزه به هموطنان زلزله زده در سی سخت خدمات‌رسانی داشته باشند اما به خاطر تقارن با ماه مبارک رمضان تعداد روزها را به ۷ روز تقلیل دادیم.

,

خوشنودی با بیان اینکه نیروهای اعزامی از گروههای جهادی خادمین الشهدا هستند، اظهار داشت: این نیروها با توجه به تخصصی که دارند در بحث فرهنگی، خدماتی، تاسیساتی، رسانه‌ای و پخت و پز غذا ورود پیدا کردند و در حال خدمات رسانی هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: در این زلزله برخی از منازل آسیب دیده نیاز به تخریب و برخی نیز به لحاظ تاسیساتی نیاز به تعمیرات دارند که نیروهای جهادی ما در این عرصه ها نیز ورود پیدا کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه