اخبار داغ

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

رئیس‌جمهور در رأس ایجاد شرایط بحرانی کرونایی است/ لزوم ورود قوه قضائیه برای برخورد با قصورهای مقابله با کرونا

رئیس‌جمهور در رأس ایجاد شرایط بحرانی کرونایی است/ لزوم ورود قوه قضائیه برای برخورد با قصورهای مقابله با کرونا
اسحاقی گفت: در رأس این‌که می‌گویند برخی افراد نگذاشتند جلوی سفرهای نوروزی جهت جلوگیری از ایجاد موج چهارم کرونا گرفته شود، رئیس جمهور است؛ رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلمان اسحاقی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص علل ایجاد موج چهارم شیوع بیماری کرونا در کشور و سخنان وزیر بهداشت گفت: مقام معظم رهبری به عنوان عالی‌ترین و محبوب‌ترین مقام انقلاب اسلامی وقتی می‌فرمایند "من از مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا اطاعت می‌کنم" به معنای این است که ایشان همه‌جوره ستاد را مورد حمایت قرار می‌دهند و تأیید می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

رئیس جمهور در رأس است

, رئیس جمهور در رأس است, رئیس جمهور در رأس است,

وی در مورد مورد سخن وزیر بهداشت که گفته بود "هر چه گفتیم و التماس کردیم که صبوری کنید تا ویروس سرکش انگلیسی گسترش پیدا نکند، توجه نکردند" و سخن آقای حریرچی معاون وزیر بهداشت که گفته بود “برخی افراد در ستاد ملی کرونا مانع شدند تا از فرصت طلایی عید برای خاموش کردن شعله های کرونا استفاده کنیم. نمی‌توانم اسامی این افراد را بگویم، خواسته ما ممنوعیت مسافرت بود.” تصریح کرد: در رأس این برخی افرادی که نمی‌گذارند، رئیس جمهور است؛ رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا است.

,

اگر کارشناسی نیست، تعطیل کنید

, اگر کارشناسی نیست، تعطیل کنید, اگر کارشناسی نیست، تعطیل کنید,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در ستاد مبارزه با بیماری کرونا، حرف‌های احساسی مطرح نمی‌شود بلکه حرف‌ها طبق اصول و کارشناسی است.

,

اسحاقی افزود: اگر ستاد مقابله با بیماری کرونا بر مبنای بحث‌های کارشناسی پیش نمی‌رود، بهتر است ستاد را تعطیل کنند.

,

چرا وزیر بهداشت مسئول اجرای مصوبات کرونا نیست

, چرا وزیر بهداشت مسئول اجرای مصوبات کرونا نیست, چرا وزیر بهداشت مسئول اجرای مصوبات کرونا نیست,

وی با بیان این‌که وزیر بهداشت به برخی افراد در ستاد کرونا اشاره و از آن‌ها گلایه می‌کند اظهار کرد: من از وزیر بهداشت گلایه دارم؛ چرا وزیر بهداشت به عنوان مسئول اجرای مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا نیست؟

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وزارت کشور اجرای مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا را عهده‌دار است گفت: وزیر کشور به استانداران تفویض اختیار می‌کند.

,

استانداران باید نظارت بیشتری داشته باشند

, استانداران باید نظارت بیشتری داشته باشند, استانداران باید نظارت بیشتری داشته باشند,

اسحاقی افزود: استانداران باید نظارت بیشتری داشته باشند.

,
وی اظهار کرد: ۳۱ استان به عنوان ۳۱ قطعه پازل در کشور داریم و در هر استان، استاندار مانند رئیس جمهور و مدیران مانند وزاری آن هستند.
,
 
,
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که امروز باید از استانداران مطالبه داشته باشیم گفت: استانداران باید با دیده‌شدن قوانین بالادستی یعنی مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا، دستورالعمل‌های زیرمجموعه‌ای درست و استانِ خودشان را مدیریت کنند.
, عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که امروز باید از استانداران مطالبه داشته باشیم گفت: استانداران باید با دیده‌شدن قوانین بالادستی یعنی مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا، دستورالعمل‌های زیرمجموعه‌ای درست و استانِ خودشان را مدیریت کنند.,

اسحاقی افزود: این‌که توقع داشته باشیم در کلان کشور رئیس جمهور، وزیر کشور، وزیر بهداشت و دیگر اعضای ستاد مقابله با بیماری کرونا بخواهند تمام کشور را مدیریت کنند، مخالف هستم به این دلیل که هر استان باید خودش اقدام کند.

,

جلوی سفرهای نوروزی گرفته نشد

, جلوی سفرهای نوروزی گرفته نشد, جلوی سفرهای نوروزی گرفته نشد,

وی با بیان این‌که جلوی ترددها و سفرها در نوروز گرفته نشد اظهار کرد: امروز برخی مسائل را به سلامت مردم گره می‌زنند یعنی احساس می‌کنند در نوروز اگر قوانین سخت‌گیرانه نسبت به ورود و خروج مردم بگذارند، شاید مردم ناراحت، اذیت و نگران شوند و این در صورتی است که جان مردم، بسیار مهم‌تر از تفریح مردم است.

,

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اول باید برای مسئولان، جان مردم مهم باشد تصریح کرد: امروز تفریح منتج به از دست دادن جان مردم می‌شود.

,

مقصّران خیز مرحله چهارم بحران کرونا باید مشخص شوند/ قوه قضائیه ورود کند

, مقصّران خیز مرحله چهارم بحران کرونا باید مشخص شوند/ قوه قضائیه ورود کند, مقصّران خیز مرحله چهارم بحران کرونا باید مشخص شوند/ قوه قضائیه ورود کند,

اسحاقی در خصوص برخورد با مسببان به بازی‌گرفتن جان مردم اظهار کرد: امروز رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ورود کرده و نامه‌ای از طرف کمیسیون بهداشت به آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه مبنی بر این‌که مقصّران خیز مرحله چهارم شیوع بیماری و بحران کرونا باید مشخص شوند، نوشته و ارسال کرده و رونوشت به رئیس مجلس شورای اسلامی نیز ارسال شده است.

,

وی افزود: تا عامل قضائی به عنوان بازدارند ورود نکند، مطمئن باشید در آینده قصورهای زیادی در برخورد با کرونا خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه