اخبار داغ

شهردار خلیل‌آباد خبر داد؛

افتتاح کارخانه آسفالت شهرداری خلیل‌آباد / ۵۰ درصد بودجه ۱۴۰۰ شهرداری صرف اقدامات زیربنایی می‌شود

افتتاح کارخانه آسفالت شهرداری خلیل‌آباد / ۵۰ درصد بودجه ۱۴۰۰ شهرداری صرف اقدامات زیربنایی می‌شود
گوهریان گفت: شهرداری خلیل‌آباد در سال ۱۴۰۰، ۵۰ درصد بودجه شهرداری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان را صرف اقدامات زیربنایی شهر خواهد کرد که یکی از آنها خرید کارخانه آسفالت بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ هادی گوهریان، شهردار خلیل‌آباد بعدازظهر امروز در آیین افتتاح کارخانه آسفالت شهرداری که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با تلاش‌ها، حمایت‌ها و همراهی‌هایی که حوزه‌های مختلف صورت گرفت، شهر خلیل‌آباد در ۴ ساله گذشته رکورد بودجه‌ای را به نام خود ثبت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی شهرداری خلیل‌آباد در سه سال گذشته برابر با ۱۵ سال گذشته مجموعه شهرداری بود، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم همواره یکی از بزرگ‌ترین ارمغان‌ها و وعده‌های انقلاب به مردم است و هرکدام که خدمت به مردم را جدی بگیریم و در جایگاه خود به‌صورت شبانه‌روز به مردم خدمت کنیم بزرگ‌ترین وعده انقلاب را محقق کرده‌ایم.

,

شهردار خلیل‌آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: عموم شهرداری‌های کشور در سال آخر به سمت اقدامات روبنایی روی می‌آورند، درحالی‌که شهرداری خلیل‌آباد در سال ۱۴۰۰، ۵۰ درصد بودجه شهرداری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان را صرف اقدامات زیربنایی شهر خواهد کرد که یکی از آنها خرید کارخانه آسفالت بود.

,

وی با اشاره به اینکه کارخانه آسفالت آرزوی شاید ۵۰ ساله شهر خلیل‌آباد بوده تا شهرداری برای لکه‌گیری‌ها و آسفالت خیابان‌ها نیازمند این‌چنین ساختاری بوده است، اذعان کرد: ۱۵ میلیارد تومان برای اقدامات زیربنایی و سرمایه‌گذاری شهر خلیل‌آباد در چندین حوزه در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری دیده شده است که در سه حوزه مرتبط ماشین‌آلات پخش آسفالت، کارخانه آسفالت و شن شویی هزینه می‌شود.

,

گوهریان با تأکید بر اینکه بسترسازی معابر مختلف در شهر یکی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها است که یکی از اصلی‌ترین پوشش‌ها بحث آسفالت است، عنوان کرد: افتتاح کارخانه آسفالت سبب می‌شود که بتوانیم در بهسازی معابر مختلف سطح شهر توانمندتر از گذشته عمل کنیم و بتوانیم خدمات ذاتی که وظیفه شهرداری‌ها است را پیش از پیش با کنترل و نظارت بیشتر خاص خود نهادینه کنیم.

,

وی با تأکید بر اینکه ارتقای اقتصادی یک شهر از دیگر وظایف شهرداری است و به همین منظور طرح باغشهر خلیل‌آباد با همکاری کارشناسان کشوری کلید زده شده است، عنوان کرد: طرح باغشهر در سال ۱۴۰۰ وارد مرحله تصویب می‌شود و اگر این رخ دهد بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه اقتصادی سودآور در شهر خلیل‌آباد تعریف خواهد شد.

,

شهردار خلیل‌آباد با بیان اینکه سرمایه‌گذاران زیادی وارد شهر می‌شوند که شهر خلیل‌آباد را به‌عنوان باغشهر گردشگری ایران معرفی می‌شود، تشریح کرد: با تصویب طرح باغشهر تمام زیرساخت‌های معمول شهرسازی در طرح ویژه خلیل‌آباد کنار گذاشته می‌شود و طرح تفصیلی و جامع شهر خلیل‌آباد منطبق بر پتانسیل‌های خود شهر تدوین خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه