اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

اجرای بیش از ۱۲ هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور/ برنامه ریزی بسیج برای ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری

اجرای بیش از ۱۲ هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور/ برنامه ریزی بسیج برای ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری
سردار سلیمانی با بیان اینکه قرار است طی دو سال آینده کلیه شهرستان‌های استان گیلان تحت پوشش مراکز علمی و فناوری بسیج قرار گیرند گفت: ایده ها شناسایی و پشتیبانی می‌شوند و در حال حاضر نیز ۲۰۰ شرکت دانش بنیان در سطح کشور توسط این سازمان حمایت می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سردار غلامرضا سلیمانی شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به محورهای بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: بسیج بزرگ ترین تشکیلات مردمی دنیا است و اولین سند مبتنی بر بیانیه گام دوم نیز تدوین شده و مسیر حرکت ما را در گام دوم انقلاب مشخص کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج پاره تن مردم است و هرگز مصالح مردم را فراموش نمی‌کند بیان کرد: با وجود آنکه بسیج موازی هیچ دستگاهی نیست اما در راستای کمک به مردم و خدمت رسانی به محرومان با تمامی دستگاه‌ها همکاری داریم.
,
 
,
اجرای بیش از ۱۲ هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور
, اجرای بیش از ۱۲ هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور, اجرای بیش از ۱۲ هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور,
 
,
وی با تاکید بر ضرورت محرومیت‌زدایی در کشور اظهار داشت: در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار پروژه محرومیت زدایی را در سطح کشور اجرایی کردیم که هزار و ۵۰۰ پروژه مربوط به استان گیلان بود.
,
 
,
سردار سلیمانی تاکید کرد: ساخت بیش از ۷۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در استان گیلان را را در دستور کار داریم.
,
 
,
فعالیت ۷۰۰ هزار جوان در قالب ۴۲ هزار گروه جهادی در سطح کشور
, فعالیت ۷۰۰ هزار جوان در قالب ۴۲ هزار گروه جهادی در سطح کشور, فعالیت ۷۰۰ هزار جوان در قالب ۴۲ هزار گروه جهادی در سطح کشور,
 
,
‏وی از فعالیت ۷۰۰ هزار جوان در قالب ۴۲ هزار گروه جهادی در سطح کشور خبر داد و افزود: گروه‌های جهادی در تمامی مناطق کشور مشغول به خدمت رسانی هستند و تعداد آنها طی چند سال اخیر چندین برابر شده است و قرار است بیشتر نیز شود.
,
 
,
راهکار حل مشکلات کشور ورود مردم به صحنه اقتصاد مقاومتی است
, راهکار حل مشکلات کشور ورود مردم به صحنه اقتصاد مقاومتی است, راهکار حل مشکلات کشور ورود مردم به صحنه اقتصاد مقاومتی است,
 
,
سردار سلیمانی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید توسط نرم‌افزارهای مردم‌سالاری پیاده شود گفت: راهکار حل مشکلات کشور ورود مردم به صحنه اقتصاد مقاومتی است و بسیج نیز در این زمینه به عنوان یک تسهیل‌گر بستر سازی می‌کند.
,
 
,
رئیس بسیج مستضعفین کشور رویکرد این سازمان در استان گیلان را افزایش بهره‌وری مسئول محصول برنج خواند و عنوان داشت: طرح همگام با کشاورز مزارع زیادی را در استان گیلان تحت پوشش قرار دارد و می‌توان با بهره گیری از تجارب این سال‌ها میزان تولید این محصول استراتژیک را افزایش داد.
,
 
,
فعالیت کلینیک صنعت بسیج با رویکرد حل مشکلات واحدهای صنعتی
, فعالیت کلینیک صنعت بسیج با رویکرد حل مشکلات واحدهای صنعتی, فعالیت کلینیک صنعت بسیج با رویکرد حل مشکلات واحدهای صنعتی,
 
,
وی با بیان اینکه کلینیک صنعت بسیج با رویکرد حل مشکلات واحدهای صنعتی از دیرباز در سطح کشور فعالیت دارد اضافه کرد: در حال حاضر ۴۰۰ واحد صنعتی در گیلان عارضه یابی شده و مشکلات آنها اولویت بندی می‌شود تا با بهره گیری از توان علمی و شرکت‌های دانش بنیان در راستای حل معضلات آن گام برداریم.
,
 
,
برنامه ریزی بسیج برای ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری
, برنامه ریزی بسیج برای ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری, برنامه ریزی بسیج برای ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری,
 
,
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه بسیج برای ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی برای سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی کرده است تصریح کرد: بسیج در حوزه مهارت آموزی و فروش محصولات، برند سازی و تسهیل گری در حوزه ایجاد بازارهای صادراتی ظرفیت‌های زیادی دارد.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه قرار است طی دو سال آینده کلیه شهرستان های استان گیلان تحت پوشش مراکز علمی و فناوری بسیج قرار گیرند گفت: ایده ها شناسایی و پشتیبانی می‌شوند و در حال حاضر نیز ۲۰۰ شرکت دانش بنیان در سطح کشور توسط این سازمان حمایت می‌شوند.
,
 
,
سردار سلیمانی از آغاز توزیع بسته‌های معیشتی از ۲۲ فروردین ماه خبر داد و بیان داشت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، توزیع بسته ها را آغاز کرده و افرادی که به خاطر کرونا قرنطینه می‌شوند نیز از لحاظ نیازمندی‌های این چنینی توسط بسیج پشتیبانی می‌شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه