اخبار داغ

فرماندار ممسنی؛

رقابت ۵۵۱ داوطلبان برای تصاحب کرسی شورای اسلامی/ ۱۱۵ نفر فوتی کرونایی در ممسنی از ابتدا تا کنون

رقابت ۵۵۱ داوطلبان برای تصاحب کرسی شورای اسلامی/ ۱۱۵ نفر فوتی کرونایی در ممسنی از ابتدا تا کنون
ایوبی از رقابت داوطلبان برای تصاحب۵۵۱ کرسی شورای اسلامی در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرستان ممسنی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود ایوبی فرماندار ممسنی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شهرستان‌های شیرازه با بیان اینکه داوطلبان در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و تیره‌های عشایری برای تصاحب ۵۵۱کرسی در ۱۷۳روستا و تیره های عشایری و سه نقطه شهری رقابت خواهند کرد، گفت: بیشترین تعداد مربوط به بخش مرکزی شهرستان با ۷۷ روستا و شهر و تیره های عشایری و در بخش ماهور میلاتی ۴۴ و در بخش دشمن  زیاری۳۱ و در بخش جوزار ۲۴به ترتیب بیشترین رقابت را خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
انصراف سه نفر کاندیدا از رقابت در کرسی شورا
, انصراف سه نفر کاندیدا از رقابت در کرسی شورا,
 
,
وی با اشاره به اینکه دراین شهرستان تعداد سه روستا و ۲شهر دارای ۵کرسی شورا و شهر نوراباد مرکز شهرستان با توجه به جمعیت دارای ۷کرسی و دیگر مناطق روستایی و تیره های عشایری سه نفره خواهند بود، افزود: در سه شهر نوراباد و خومه زار و بابامنیر تعداد ۸۷نفر برای کرسی های شورای شهر ثبت نام کرده اند که تا کنون سه نفر از ادامه رقابت ها انصراف داده اند و صلاحیت مابقی توسط هیات اجرایی و نظارت با توجه به تقویم اجرایی در حال انجام است است.
,
 
,
رییس ستاد انتخابات شهرستان ممسنی اضافه کرد: استقبال از انتخابات شوراهای اسلامی و تیره‌های عشایری نیز خوب بوده و تا کنون  تعداد 258نفر ثبت نام نموده اند.
,
 
,
رییس هیات اجرایی برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره های عشایری از داوطلبان عضویت در شوراها درخواست کرد که ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و با استفاده از برنامه موبایل یا دستگاه رایانه ها و دفاتر پیش خوان دولت و یا حضوری ثبت نام خود را نهایی نمایند تا دچار مشکلات فنی احتمالی در روزهای پایانی نشوند.
,
 
,
۱۱۵ نفر فوتی کرونایی در ممسنی از ابتدا تا کنون
, ۱۱۵ نفر فوتی کرونایی در ممسنی از ابتدا تا کنون,
 
,
فرماندار ممسنی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت رنگ بندی کرونایی این شهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ممسنی در وضعیت قرمز به‌سر می برد به گونه ای که ظرفیت تخت های بیمارستانی در حال تکمیل شدن است و تعداد ورودی به بیمارستان ها بیش از تعداد ترخیصی‌ها است.
,
 
,
ایوبی در پایان از بستری ۶۸نفر در بخش های کرونایی این شهرستان خبرداد و افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۱۵نفر فوتی داشته ایم که ۲۴نفر انها در خارج از شهرستان سکونت داشته اند ولی در ممسنی به خاک سپرده شده اند.
,
 
,
انهتی پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه