اخبار داغ

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

ضعف مدیریت و بی‌تفاوتی دولت فاجعه کرونایی را رقم زد/ مسئولان بیماری را فراموش کردند

ضعف مدیریت و بی‌تفاوتی دولت فاجعه کرونایی را رقم زد/ مسئولان بیماری را فراموش کردند
آقازاده گفت: مسئولان مربوطه انگار بیماری را فراموش کردند و تدابیر لازم را انجام ندادند آقایان خودشان می‌دانند چه اشتباه بزرگی انجام دادند، خطاب ما، هم به مسؤولان استانی است و هم کشوری که بدون حساسیت با باز گذاشتن مسیر و ورود مسافرین به استان، چنین فاجعه‌ای را رقم زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سید علی آقازاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، با انتقاد از اوج‌گیری دوباره ویروس منحوس کرونا اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا به لحاظ معنوی خسارت‌های زیادی را به جامعه وارد کرده و متأسفانه تعداد زیادی از هم‌وطنان عزیز ایران اسلامی را از دست دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در مقابله با ویروس کرونا در کشور و همکاری خوب مردم که منجر به نتایج قابل‌توجهی شد، افزود: با توجه به اقدامات، همکاری مردم و تأکیدات رهبر معظم انقلاب مسیر مقابله با این ویروس قابل‌قبول و به یک کنترل نسبی رسیده و تعداد مبتلایان نیز کاهش پیدا کرده بود.

,

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم برنامه‌ریزی درست دولت در ایام تعطیلات علی‌رغم تأکیدات مسؤولان تخصصی حاضر در خود دولت تصریح کرد: علی‌رغم تأکیدات مسؤولان تخصصی، دولت این حساسیت را به‌روز نکرده و مدیریت نکرد لذا ضعف مدیریت و بی‌تفاوتی دولت باعث شد که امروز شاهد اوج‌گیری دوباره این ویروس منحوس باشیم و آسیب‌های جدی متوجه کشور شود.

,

وی با اشاره به آزاد گذاشتن مسیرهای استانی در ایام تعطیلات با توجه به خطر ابتلا و اوج‌گیری این ویروس منحوس توسط دولت و همچنین مسؤولان استانی گفت: مسئولان مربوطه انگار بیماری را فراموش کردند و تدابیر لازم را انجام ندادند آقایان خودشان می‌دانند چه اشتباه بزرگی انجام دادند، خطاب ما، هم به مسؤولان استانی است و هم کشوری که بدون حساسیت با باز گذاشتن مسیر و ورود مسافرین به استان، چنین فاجعه‌ای را رقم زدند.

,

آقازاده با بیان اینکه ضعف مدیریت و تدبیر در مقابله با ویروس منحوس کرونا در ایام تعطیلات منجر به مشکلات استانی و ملی شده است، گفت: سوء مدیریت و ضعف مدیریت مثل سایر حوزه‌ها چنین نتایجی را به دنبال داشته که علاوه بر خسارت‌های انسانی و اقتصادی، اشتغال و صنوف را نیز دچار مشکل کردند و موجب گله‌مندی اصناف شده‌‌اند.

,

وی با ابراز تأسف از عدم تصمیمات درست و به هنگام در مقابله با این ویروس خاطرنشان کرد: بازهم به مسئولان تذکر می‌دهم که به‌طور منسجم و جدی جلوی توسعه این بیماری را بگیرند تا بیش از این خسارات انسانی، اقتصادی و اشتغال متوجه کشور نشود.

,

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از زحمات مضاعف کادر محترم درمان بیان کرد: ما شرمنده کادر محترم درمان هستیم که مدت‌هاست با این ویروس دست‌وپنجه نرم می‌کنند و با ایثارگری فراوان جان خود را نیز به خطر انداختند.

,

آقازاده با اشاره به اینکه کادر درمان در مقابله با این ویروس عزیزان زیادی را از دست داده و همه ما در غم از دست دادنشان سوگوار شدیم، افزود: ضمن تشکر از کادر محترم درمان از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم که به خاطر ضعف‌های مدیریتی مسؤولان امر، زحمات آنان مضاعف شد.

,

وی با تأکید بر اینکه قدردان زحمات کادر محترم درمان هستیم و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نمی‌کنیم تصریح کرد: با توجه به عدم توجه مسؤولان مربوطه به تأکیدات کارشناسان برای ایجاد تصمیم به‌موقع و به هنگام برای جلوگیری از موج دوباره ویروس کرونا، امروز نیز در کنار مردم و کادر محترم درمان با تمام توان ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد تا به‌طور منسجم و جدی، این مسئله کنترل‌شده و آسیب‌ کمتری متحمل جامعه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه