اخبار داغ

بسیج دانشجویی پای ثابت کمک به زلزله زدگان سی سخت+تصاویر

بسیج دانشجویی پای ثابت کمک به زلزله زدگان سی سخت+تصاویر
بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از روز نخست زلزله سی سخت در کنار زلزله زدگان حضور فعالی داشته است و همچنان به خدمات رسانی خود ادامه می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محسن عباسیان مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس با اشاره به فعالیت های بسیج دانشجویی در شهر زلزله زده سی سخت و کمک به زلزله زدگان گفت: بیش از ۴۰ درصد منازل باید مجدداً نوسازی شود بخش زیادی از خانه‌ها هم وجود دارد که باید تعمیر شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

عباسیان ادامه داد: در ایامی که ما سپری کردیم با توجه به تجاربی که در زلزله ها و سیل های سال های اخیر، شهر سی سخت به 9 قسمت و ناحیه تقسیم شد و یکی از این قرارگاه ها به مجموعه بسیج دانشجویی تعلق گرفت که حوزه‌های مختلف خدمت رسانی را داشتند.

,

 

,

وی با اشاره به حضور دانشجویان از ساعت های اولیه پس از زلزله گفت: آواربرداری اولیه، جابجایی وسایل منازل و نصب چادر ها را در روزهای ابتدایی داشتیم و با کمک های مردمی که از سراسر کشور به سمت سی سخت سرازیر شد، چادرها را تجهیز کردیم و همچنین کمک‌های مردمی که بین مردم توزیع شد.

,

 

,

عباسیان ادامه داد: کانکس های اهدایی از طرف مقام معظم رهبری توسط دانشجویانی که آموزش دیده بودند در ایان نوروز نصب شدند و بخش زیادی از مشکلات مردم در این زمینه حل شد.

,

 

,

وی ادامه داد: دانشجویان همزمان با این فعالیت ها به کارهای فرهنگی و تربیتی پرداختند که شاهد صحنه های خیلی خوبی بودیم و این همدلی در مردم وجود داشت.

,


مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گروههای جهادی هنوز در صحنه مستقر هستند و تلاش شان ادامه دارد و اولویت‌بندی دارد که در طی ماههای آتی شروع به ساخت و ساز منازلی که هنوز شروع نشده و فقط خاکبرداری شده است .

,
,

 

,

عباسیان از دیگر فعالیت های بسیج دانشجویی را حضور تیم پزشکی به مدت ۱۰ روز در سی سخت، توزیع غذا به مدت ۱۰ روز، حضور بیش از ۲۵ گروه جهادی با حدود ۲۸۰ جهادگر و برنامه های فرهنگی و تربیتی در محله ها از جمله مراسم احیای نیمه شعبان، جشن های شعبانیه و  یادواره شهدای شهر سی سخت اشاره کرد.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 
 

,
,
, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: , تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: ,
,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه