اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه مطرح کرد؛

دهدشت میزبان رقابت‌های فوتسال دسته یک بانوان کشور در اوج محدودیت های کرونایی

دهدشت میزبان رقابت‌های فوتسال دسته یک بانوان کشور در اوج محدودیت های کرونایی
رضا نیکویی گفت: دهدشت میزبان گروه پنجم رقابت‌های فوتسال بانوان لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور است که به مدت ۶ روز و از ۲۰ فروردین در این شهر برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رضا نیکویی در گفتگو با  صبح زاگرس در خصوص برگزاری مسابقات فوتسال بانوان کشور گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان و اعلام ستاد کرونا، همه اماکن ورزشی سر باز و سر پوشیده تعطیل و انجام فعالیت‌های ورزشی در این اماکن غیر قانونی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 
,
رضا نیکویی تصریح کرد: تعطیلی این مراکز تا رسیدن به وضعیت مطلوب کرونا و تغییر وضعیت قرمزدر شهرستان کهگیلویه ادامه دارد و با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود.
,
 
,
 
,
وی همچنین در خصوص برگزاری رقابت‌های فوتسال لیگ دسته یک بانوان کشور در دهدشت افزود: چون این مسابقات کشوری است و از قبل برنامه ریزی شده است و طبق پروتکل های بهداشتی صورت می پذیرد.
,
 
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه این مسابقات حتما برگزار می شود افزود: با رعایت پروتکل ها، فقط در بازی دو تیم شرکت کننده بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
,
 
,
 
,
نکوئی تصریح کرد: از اعضای این تیم ها  تست پی سی انجام می گیرد، و تا جواب تست آنها اعلام نشود و در صورت مثبت بودن تستی در خوابگاه و سالن از حضور آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به این که امروز ورودی تیم ها خواهد آمد و از فردا مسابقات شروع خواهند شد افزود: چون شهرستان قرمز بوده و از قبل برنامه ریزی شده است تمام فضاهای ما تعطیل هستند بجز همین سالن مسابقات که همه کارهای بهداشتی آن انجام گرفته و همه عوامل باید دستورات را رعایت کنند و در شش  روز این بازی ها به اتمام خواهند رسید.
,
 
,
 
,
گفتنی است؛ شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه میزبان گروه پنجم رقابت‌های فوتسال بانوان لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور است. این دوره از رقابت‌ها به مدت ۶ روز و از ۲۰ تا ۲۵ فروردین  برگزار می شود.
,
 
,
 
,
چهار تیم شامل آریا ترکان مراغه، دستگردی یزد، هیأت فوتبال نطنز کاشان و هیأت فوتبال شهرستان کهگیلویه در این رقابت‌ها حضور داشته و به مصاف یکدیگر می‌روند.
,
 
,
 
,
و در پایان  ۲ تیم برتر به مرحله بعدی رقابت‌های فوتسال بانوان لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه