اخبار داغ

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت آمل خبر داد؛

اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی برای تمامی صنوف در آمل/ تنها مشاغل گروه یک باز هستند

اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی برای تمامی صنوف در آمل/ تنها مشاغل گروه یک باز هستند
علی اصغری گفت: به علت وضعیت فوق حاد و وخیم کرونا در مازندران و قرمز بودن شهرستان آمل ، اجرای طرح محدودیت ها برای تمامی صنوف الزامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ با وجود وضعیت قرمز در مازندران و آمل محدودیت های کرونایی بر این استان اجرا می شود.

علی اصغری، رئیس اداره صنعت معدن وتجارت آمل در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برحسب دستور سازمان صمت مازندران و حسب مصوبه ستاد کرونای استان وشهرستان، به علت وضعیت فوق حاد و وخیم کرونا در استان و قرمز بودن شهرستان ، اجرای طرح محدودیت ها برای تمامی صنوف  الزامی است.

وی با بیان اینکه محدودیت های کرونایی در آمل اجرا خواهند شد، عنوان کرد:  تنها مشاغل گروه یک به شرط رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت آمل ادامه داد: فعالیت کلیه تالارداران  تا اطلاع ثانوی ممنوع است، در صورت عدم ‌توجه به مصوبات ستاد کرونای شهرستان با همکاری اتاق اصناف ونیروی انتظامی پلمپ  خواهد شد.

اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان آمل نیز در ادامه با بیان تعطیلی فعالیت تمامی باشگاهها در آمل گفت: با اعلام وضعیت قرمز کرونایی در امل، فعالیت تمامی باشگاهها و اماکن ورزشی اعم از دولتی و خصوصی در تمامی رشته های ورزشی تا عادی شدن وضعیت تعطیل است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه