اخبار داغ

عضو هیأت رئیسه مجلس:

نادیده گرفتن تبعات ورود ۲ میلیون مسافر به مازندران در اوج کرونا/ستاد ملی مقابله با کرونا باید پاسخگو باشد

نادیده گرفتن تبعات ورود ۲ میلیون مسافر به مازندران در اوج کرونا/ستاد ملی مقابله با کرونا باید پاسخگو باشد
علی کریمی‌فیروزجایی با اشاره به ورود ۲میلیون مسافر به مازندران در ایام تعطیلات عید گفت: نادیده انگاشتن تبعات حضور این مسافران برای رشد آمار ابتلا به کرونا تامل انگیز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کریمی‌فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به مخالفت وزیر بهداشت با آزادسازی سفرهای نوروزی اظهار کرد: دولت در مسئله مهمی چون کرونا که با جان و سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد، به نظرات کارشناسی بی‌توجه است که جای تاسف دارد.

وی با اظهار تاسف از اوج‌گیری دوباره کرونا بعد از تعطیلات نوروز، دولت و مسؤولان ستاد ملی مقابله با کرونا را مسؤول وضع موجود دانست و افزود: مجلس شورای اسلامی براساس رسالت ذاتی خود از این مسئله براحتی نخواهد گذشت.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پشتیبانی همه جانبه از تصمیمات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌عنوان متولی امر  سلامت و درمان کشور خاطر نشان کرد: دوگانگی در تصمیم‌سازی و اجرای طرح‌های غیرکارشناسی در این حوزه به امنیت ملی کشور آسیب وارد می‌کند.

کریمی‌فیروزجایی ورود فوری شورای امنیت ملی به وضعیت ناشی از بی‌تدبیری در ستاد ملی کرونا را خواستار شد و افزود: در صورت تداوم بی‌تدبیری‌ها در حوزه سلامت وضعیت فاجعه‌آمیزی را شاهد خواهیم بود و خدمات این بخش با اختلال مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به ورود ۲میلیون مسافر به این استان در ایام تعطیلات عید تصریح کرد: نادیده انگاشتن تبعات حضور این مسافران برای رشد آمار ابتلا به کرونا تامل انگیز است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر ضرورت پیگیری این موضوع از سوی رسانه‌ها و نمایندگان مجلس گفت: پیگیری و تعیین نقش مدیریت ستاد ملی مقابله با کرونا در وضعیت پیش آمده مطالبه ملی است.

 کریمی‌فیروزجایی بیان کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید با مردم و رسانه‌ها شفاف در خصوص چرایی رشد اپیدمی کرونا در ایام عید صحبت کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه