اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان کرمان مطرح شد؛

تلاش عوامل نفوذی دشمن برای گسترش نارضایتی ها در جامعه/ مسئولان مشکلات معیشتی مردم را به احیا برجام گره نزنند

تلاش عوامل نفوذی دشمن برای گسترش نارضایتی ها در جامعه/ مسئولان مشکلات معیشتی مردم را به احیا برجام گره نزنند
حجت الاسلام رضازاده گفت: حل مشکلات کشور با برجام و امثال آن مفهومی ندارد، انتظار حضور فلان کشور اروپایی برای حل مشکلات مفهومی ندارد بلکه کار و جهاد و ایثار لازمه حل مشکلات معیشتی مردم و مملکت است و نباید حل آن ها را به برجام گره زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور مردم خدا جو در کلیه شهرهای استان کرمان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه کهنوج: تلاش عوامل نفوذی دشمن برای گسترش نارضایتی ها در جامعه

, امام جمعه کهنوج: تلاش عوامل نفوذی دشمن برای گسترش نارضایتی ها در جامعه, امام جمعه کهنوج: تلاش عوامل نفوذی دشمن برای گسترش نارضایتی ها در جامعه,

حجت الاسلام والمسلمین اکبرافشارمنش امام جمعه شهرستان کهنوج در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت: هیچ وعده‌د هنده‌ای صادق‌تر از خدای متعال نیست؛ وقتی خداوند وعده می دهد، تحقّق پیدا می کند، قطعی است و در این شکی نیست.

,

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: متأسفانه امروز کسانی هستند که در زیر سایه‌ جمهوری اسلامی و به برکت مجاهدت شهیدان و رزمندگان با امنیت و آزادی زندگی می کنند و ۱۸۰ درجه بر خلاف خواسته‌های آنها و اهداف انقلاب حرکت می کنند، اینها باید برای خودشان روشن کنند که جواب این خون های پاک را به چه شکلی خواهند داد.

,

خطیب جمعه کهنوج ابراز کرد: عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث عقب‌نشینی دشمن می‌شود، ما نیز در مسیر الهی خود به سرانجام خواهیم رسید.

,

حجت الاسلام افشارمنش با بیان اینکه برخی پیاده نظام دشمن شده اند، تصریح کرد: عوامل نفوذی برای گسترش نارضایتی ها تلاش می کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: ما توانایی های بسیاری برای بی اثر کردن تحریم هارا داریم، به شرط آنکه بخواهیم، همت کنیم و به دل مشکلات بزنیم.

,

امام جمعه فهرج: سربازان جنگ نرم، پاسدار حریم اسلام در فضای مجازی باشند

, امام جمعه فهرج: سربازان جنگ نرم، پاسدار حریم اسلام در فضای مجازی باشند, امام جمعه فهرج: سربازان جنگ نرم، پاسدار حریم اسلام در فضای مجازی باشند,

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت صدمین روز ارتحال علامه مصباح یزدی به روز ملی انرژی هسته ای و شهادت سید شهیدان اهل قلم اشاره و بیان کرد: حقیقتا امروز خلا وجود عمارهایی به مانند آیت الله مصباح و شهید آوینی احساس می شود.

,

وی افزود: امروز ما مورد تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن قرار گرفتیم و بایستی سربازان عرصه جنگ نرم در فضای مجازی پاسدار حریم اسلام باشند و آرامش و امید را در این فضای پرالتهاب در مردم به وجود آورند.

,

خطیب جمعه فهرج همچنین به روز قطع رابطه سیاسی ایران با آمریکا اشاره و اظهار کرد: آمریکا سالیان سال نفت و ثروت ایران را چپاول کرد و از روزی که این رابطه قطع شد بسیار به نفع ملت ایران بود.

,

حجت الاسلام آقاملایی در ادامه از تعرفه های غلط و واردات محور بودن تجارت خارجی به عنوان دو مانع اصلی تولید یاد و خاطرنشان کرد: در بودجه ۱۴۰۰ کارهای خوبی برای اصلاح این موارد صورت گرفته که قابل تقدیر است.

,

وی از بازنگری در برخی قوانین، تسهیل گری در بروکراسی تولید، کاهش واردات، تامین مالی و نظام اعتباری و بانکی و ارزش نیروی انسانی آموزش یافته به عنوان دیگر اقدامات برای رفع موانع تولید نام برد و تاکید کرد: ارزش نیروی انسانی آموزش یافته در ایران ده برابر ارزش نفت و گاز است از این رو مسئولان باید با مدیریت صحیح از این ظرفیت برای استفاده در عرصه تولید استفاده کنند.

,

امام جمعه فهرج در بخش پایانی بیانات خود با گلایه از نبود امکانات رفاهی در جاده ترانزیتی فهرج – زاهدان گفت: متاسفانه در مسیر سه ساعته کویری فهرج تا مرکز استان سیستان و بلوچستان هیچ مکانی برای توقف و آرامش نیست.

,

حجت الاسلام آقاملایی خواستار احداث اماکن تفریحی، بومگردی و اقامتی در این مسیر شد و خاطرنشان کرد: توصیه می کنم این مسئله توسط مسئولان امر پیگیری تا رشد و پیشرفت شهرستان را به دنبال داشته باشد.

,

امام جمعه ارزوئیه: میوه برجام محصول اعتماد بیش از حد به کشورهای غربی بود

, امام جمعه ارزوئیه: میوه برجام محصول اعتماد بیش از حد به کشورهای غربی بود, امام جمعه ارزوئیه: میوه برجام محصول اعتماد بیش از حد به کشورهای غربی بود,

حجت الاسلام سید یوسف منصوری خطیب جمعه ارزوئیه در خطبه های نماز جمعه این هفته به تبیین فضیلت های این ماه پرداخت و گفت: ماه رمضان ماه خداست ماه برکت، رحمت و ماه مغفرت است، ساعات آن بهترین ساعات و شب های آن بهترین شب ها است، لحظه لحظه ماه مبارک رمضان غنیمت است و باید بهترین بهره های دنیوی و اخروی را از این ماه گرفت.

,

امام جمعه ارزوئیه با اشاره به بحث معرفتی یاد خدا گفت ذات انسان سیری ناپذیر است و به دنبال کمال مطلق و بی نهایت است ولی ذات باری تعالی به گونه ای است که با یاد خدا دلها آرام می گیرد.

,

وی افزود: انسان به سه نوع غذا نیاز دارد شآن مادی و دنیوی، شآن عقلانی که تعذیه آن از سنخ علم و معرفت است و شآن فطری دمیدن روح خدا در انسان جهت رسیدن به ذات الهی و آخرتی انسان است.

,

حجت الاسلام منصوری با اشاره به نشست کمیسیون مشترک اخیر برجام جهت دستیابی به توافق احتمالی ابراز کرد: درخواست جمهوری اسلامی لغو یکباره تحریم ها است، با وجود اینکه دولت بایدن مرد عمل نیست و فقط لفاظی می کند، انگلیسی ها و فرانسوی هم به عنوان یک دلال و واسطه هستند در صورتی که خودشان تعهداتی داشتند در برجام که به آنها عمل نشد و اعتماد به آنان اقدام علیه امنیت ملی ماست.

,

خطیب نماز جمعه ارزوئیه در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه در پایان خاطرنشان کرد: مسئله  fatf را اخیرا برخی دیپلمات ها به زبان می آورند، دشمنان بی شرم برای عداوت با ملت ایران راه های مختلفی تا کنون به کار بردند و هر چه ما از مواضع خود عقب نشینی کنیم آنها بیشتر پیشرفت می کنند، آنها آزمایش خود را پس دادند، یکی از راه های مقابله با این سند مبادلات تجاری دو جانبه است.

,

امام جمعه آسمینون منوجان: رفع گام به گام تحریم ها حیله جدید دشمن است

, امام جمعه آسمینون منوجان: رفع گام به گام تحریم ها حیله جدید دشمن است, امام جمعه آسمینون منوجان: رفع گام به گام تحریم ها حیله جدید دشمن است,

حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک امام بخش آسمینون منوجان با اشاره به سند راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین گفت: مواظب باشیم در دام شیطنت‌ها و دروغ‌های رسانه‌ای دشمنان و فریب خوردگان داخلی گرفتار نشویم، تبلیغ می کنند که ایران مستعمره چین شده، آمریکا یک سال است که نگران این سند است و چین در حال پشت سر گذاشتن آمریکا در حوزه‌های مختلف از جمله مسائل اقتصادی است.

,

وی افزود: بنابراین اگر درست و دقیق این سند اجرا شود شاهد آینده ای پر امید خواهیم بود چرا که توافق ایران و چین یک اقدام راهبردی حاکمیتی است.

,

خطیب جمعه آسمینون با اشاره به قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا در سال ۵۹ که تاکنون ثمرات و برکات زیادی برای کشور عزیزمان داشته بیان کرد:  از جمله این برکات می توان به استقلال سیاسی کشور و مهم تر از آن دفع سلطه قهرآمیز استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار اشاره کرد..

,

حجت الاسلام احمدی نیک با اشاره به مذاکرات هسته ای در قالب نشست کمیسیون مشترک برجام مطرح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند سیاست های قطعی جمهوری اسلامی ایران در خصوص بازگشت آمریکا به برجام رفع کامل تحریم‌ها است سپس راستی‌آزمایی از طرف ما و پس از تایید هم عمل کردن ما به تعهدات برجامی است از این رو از تیم مذاکره‌کننده انتظار داریم که مواظبت کنند در دام فریب و نیرنگ های غربی ها و آمریکایی ها گرفتار نشوند چرا که آزموده را آزمودن خطاست.

,

وی ادامه داد: از طرفی هم آمریکایی‌ها اعلام کردند که ما حاضریم گام به گام حرکت کنیم و تحریم‌ها را برداریم، در واقع تخفیف تحریم به جای رفع کامل تحریم بازی جدید دشمن است به امید خدا هم مسئولان دولتی و هم نمایندگان مجلس و هم مردم مراقب اند تا این بار از خطوط قرمز نظام و رهبری  دور نشود چرا که دشمن به آخر خط رسیده است.

,

خطیب جمعه آسمینون با اشاره به شعار سال بیان کرد: در خصوص مهمترین اقدامات برای رفع موانع تولید مرتفع سازی موانع دست و پاگیر تولید، یکی از پایه های اساسی پیشرفت ایران اسلامی است بازنگری در وضع قوانین، مبارزه اساسی با قاچاق کالا، کاهش واردات، حمایت از شرکت های کوچک و دانش‌بنیان و بازاریابی دولت برای مازاد نیاز کشور از دیگر موارد رفع موانع تولید هستند.

,

حجت الاسلام احمدی نیک در ادامه ضمن اشاره به مشکلات کارگران معدن آسمینون از مسئولان خواست که نسبت به حل مشکلات کارگران اقدام اساسی کنند و از کارگران عزیز و زحمتکش خواست که مطالبات و خواسته های به حق خود را از مجاری قانونی دنبال کنند.

,

امام جمعه رابر: جلوگیری از حضور آمریکا در نشست وین، نشانه پایان فشار حداکثری این کشور است

, امام جمعه رابر: جلوگیری از حضور آمریکا در نشست وین، نشانه پایان فشار حداکثری این کشور است, امام جمعه رابر: جلوگیری از حضور آمریکا در نشست وین، نشانه پایان فشار حداکثری این کشور است,

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه ها عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی  با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان؛ ایام نزول قرآن و ایام رحمت و مغفرت است و ایامی که  شیاطین درغل  و زنجیر هستند تنها ماهی است که خداوند در قرآن  از آن نام برده است.

,

وی افزود: ماه مبارک رمضان ، امانت پروردگار عالم در دست مردم است هر کدام باید ازاین امانت خود نگه داری کنند شاید عزیزانی به دلایل گوناگونی توفیق روزه گرفتن درماه مبارک رمضان را نداشته باشند اما باید حرمت ماه مبارک رمضان مثل حرمت امامت حفظ شود.

,

خطیب جمعه رابر با اشاره به سه نوع روزه داری تصریح کرد: روزه قلب بهتر از روزه زبان و روزه زبان بهتر از روزه شکم است روزه قلب یعنی اندیشیدن به گناهان و اندیشیدن بر اعمال، اگر کسی روزه قلب و زبان را رعایت کند این مثلث کامل می شود.

,

وی با اشاره به آثار پر شمار ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان  فراهم کننده زمینه رشد و ترقی انسان است عبادت شب قدر برابر با هشتاد سال عبادت است، نفس کشیدن ما در ماه مبارک تسبیح محسوب میشود، نفس کشیدن ما گفتن کلمه سبحان الله است.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی  با اشاره به برتری این ماه نسبت به ماه های دیگر بر اساس خطبه امیرالمومنین (ع) در اولین روز از ماه مبارک رمضان عنوان کرد: روزه، بین فقیر و غنی مساوات به وجود می‌آورد.

,

خطیب جمعه رابر با اشاره به نشست وین و موضوع پایان بن بست مذاکره هسته ای گفت: جو بایدن بازی جدیدی را آغاز کرده، سه ماه از انتخاب بایدن می گذرد و پس از بازی های ساختگی اروپا و آمریکا، سه شنبه نشست کمیسیون برجام با حضور نمایندگان ۴+۱ و ایران برگزار شد.

,

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به آمریکا  اجازه نداد برای شرکت در نشست وین حضور پیدا کند عنوان کرد: نرفتن حضور مقامات آمریکایی در حاشیه نشست نشانه شکست و پایان فشار حداکثری آمریکا است.

,

امام جمعه ریگان: مسئولان مشکلات معیشتی مردم را به احیا برجام گره نزنند

, امام جمعه ریگان: مسئولان مشکلات معیشتی مردم را به احیا برجام گره نزنند, امام جمعه ریگان: مسئولان مشکلات معیشتی مردم را به احیا برجام گره نزنند,

حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضازاده امام جمعه شهرستان ریگان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ریگان اظهار کرد: آمریکایی ها وقتی وارد کشور شوند به هیچ کس رحم نمی کنند، حتی به آن کسانی که دل بستن به آمریکا و خواب آمریکا را می بینند رحم نمی کنند.

,

وی افزود: صدام که نوکر آمریکایی ها بود با آن طرز فجیح به درک واصل شد.

,

حجت الاسلام رضازاده با اشاره به اینکه مردم دلبسته نام و یاد شهدای عزیز هستند، ابراز کرد: آمریکایی ‌ها به‌دنبال سلطه بر ملت‌ها هستند. آمریکا و ایادی استکبارش بدانند مردم ایران زیر سلطه آمریکا نمی‌روند.

,

امام جمعه ریگان تصریح کرد: حل مشکلات کشور با برجام و امثال آن مفهومی ندارد، انتظار حضور فلان کشور اروپایی برای حل مشکلات مفهومی ندارد بلکه کار و جهاد و ایثار لازمه حل مشکلات معیشتی مردم  و مملکت است و نباید حل آن ها را به برجام گره زد.

,

حجت الاسلام رضازاده در خاتمه با بیان اینکه کدخدا را به جای خدا حلال مشکلات ندانیم، تصریح کرد: وعده آنچنان رونق اقتصادی به مردم داده شده را عملی کنید، مردم دچار مشکلات معیشتی هستند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه