اخبار داغ

امام جمعه بوموسی:

تنها راه مقابله و نابودی دشمنان نظام و انقلاب مقاومت است

تنها راه مقابله و نابودی دشمنان نظام و انقلاب مقاومت است
پاک نژاد گفت: ملت ایران می دانند باید در مقابل زورگویان ایستادگی کنند و تنها راه مقابله و نابودی دشمنان نظام و انقلاب مقاومت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد پاک نژاد، امام جمعه جزیره بوموسی در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته جزیره با بیان اینکه قدرت واقعی تنها برای خداست، گفت: مومن قدرتمند است و در مقابل هیچ قدرت دنیایی سر فرو نمی آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

امام جمعه جزیره بوموسی عنوان کرد: اگر تقوای الهی در تمام امور سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و.. باشد بی شک خداوند برکات فراوانی شامل حالمان می کند و بسیاری از مشکلات حل می شود.

,

پاک نژاد با بیان اینکه بهترین توشه برای عالم آخرت تقوا است، اظهار کرد:  تقوا یعنی احساس مسئولیت کردن و کسانی که احساس مسئولیت می کنند واجبات را انجام و محرمات را ترک می کند.

,

وی تصریح کرد: آمریکا حقوق انسانیت را رعایت نمی کند و حضرت امام فرمودند که رابطه ما با مستکبران برای ما نه تنها نفعی ندارد بلکه آنها به دنبال این نیستند که به ما سود و منفعتی بدهند.

,

خطیب نماز جمعه بوموسی مطرح کرد: اینکه بعد از گذشت ۴۲ سال؛ انقلاب اسلامی ایستادگی کرده و دشمن نتواسته جلوی پیشرفت های انقلاب را بگیرد نشان از بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران است

,

پاک نژاد تاکید کرد: ملت ایران می دانند باید در مقابل زورگویان ایستادگی کنند و تنها راه مقابله و نابودی دشمنان نظام و انقلاب مقاومت است.

,

وی افزود: رهبر کبیر انقلاب فرمودند که بارها گفته ام که ایران تا زمان قطع کامل وابستگی های سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی خود در مقابل آمریکای مستکبر و جهان خوار در تمام زمینه ها ملت ایران باید مقاومت خود را ادامه دهد.

,

امام جمعه جزیره بوموسی خاطر نشان کرد: امام خامنه ای مدظله العالی نیز فرمودند: دشمنان انقلاب اسلامی تمام شگرد ها را برای نابودی انقلاب اسلامی به کار بردند تا بار دیگر ملت ایران را در زیر سلطه جهنمی خود قرار دهند؛ امروز چالش جمهوری اسلامی با دشمنان مسئله انرژی هسته ای و موشک نیست و آنها این موضوعات را بهانه می کنند اصل دشمنی آنها با نظام اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه