اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی لرستان:

ایجاد ۱۷۸۰ شغل برای مددجویان لرستانی/۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شد

ایجاد ۱۷۸۰ شغل برای مددجویان لرستانی/۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شد
یاری از ایجاد هزار و ۷۸۰ شغل برای مددجویان بهزیستی لرستان و پرداخت ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کرم یاری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: سال گذشته با وجود مشکلات فراوانی مانند ویروس کرونا، تحریم ها و مشکلات اقتصادی اما اقدامات شایسته و فعالیت های درخشانی در راستای اهداف بهزیستی و همچنین خدمت به افراد دارای معلولیت و جامعه هدف انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,
وی افزود: افتتاح ۱۰۶ مرکز خدمات مثبت زندگی، ایجاد هزار و ۷۸۰ شغل و پرداخت ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به همراه پرداخت ۱۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض، جذب ۱۸ میلیارد تومان مشارکت به صورت نقدی و غیر نقدی بخشی از اقدامات بهزیستی در سال گذشته بود.
,
 
,
وی افزود: از دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان بهزیستی در بخش مسکن است به طوری که سال گذشته ۷۵۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان شد، همچنین ساخت، تکمیل و تجهیز مرکز شیرخوارگاه با مساعدت خیران به مبلغ سه میلیارد تومان از دیگر فعالیت ها در این حوزه بوده است.
,
 
,
مدیرکل بهزیستی لرستان تصریح کرد: ساخت اداره بهزیستی شهرستان پلدختر با جذب مشارکت ۲۵ میلیارد تومانی خیران، توسعه مراکز مداخله در کاهش طلاق از یک مرکز به ۲۰ مرکز در سراسر استان، افتتاح اولین مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادین حیات نو، واکسیناسیون مراکز شبانه روزی و سالمندان علیه آنفلوانزا و کرونا نیز طی سال گذشته صورت گرفت.
,
 
,
یاری عنوان کرد: پرداخت ۱۷۰ میلیون تومان کمک هزینه های مختلف به جامعه هدف به تعداد ۲۲۸ نفر و پیگیری مکاتبات بیش از دو هزار نفر از مددجویان از طریق اداره پذیرش، برگزاری مانور شهر بدون مانع با حضور شهرداران و مدیران کل عضو ستاد مناسب سازی استان نیز انجام شد.
,
 
,
وی بیان کرد: تهاتر هفت میلیارد تومان بدهی اداره بهزیستی شهرستان خرم آباد که از سالهای گذشته مانده بود در سال ۹۹ انجام شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه