اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان مطرح کرد؛

ضرورت ایجاد تیم‌های پژوهشی برای تهیه محتوای غنی و مناسب موزه دفاع مقدس لرستان

ضرورت ایجاد تیم‌های پژوهشی برای تهیه محتوای غنی و مناسب موزه دفاع مقدس لرستان
رشیدی گفت: تولید محتوای غنی و مناسب برای باغ موزه دفاع مقدس ضرورت دارد که لازم است دستگاه ها از بودجه فرهنگی برای محتواسازی استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محسن رشیدی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: باغ موزه دفاع مقدس بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق برآوردها ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه نیاز است که ۱۶ میلیارد تومان از این مبلغ تخصیص داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
وی با اشاره به لزوم تسریع در اجرای این پروژه افزود: طی جلسه ای که با نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین ادارات برگزار شد بر تسریع اتمام این پروژه تاکید شد که با استفاده بخشی از بودجه ۱۴۰۰ کمک شود تا این پروژه به نتیجه برسد.
,
 
,
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار تلاش می شود تا این پروژه امسال به بهره برداری برسد اما موضوعی که مد نظر است، تولید محتوای غنی و مطلوب برای باغ موزه دفاع مقدس است که همه می توانند برای تولید محتوای مناسب اقدام نمایند.
,
 
,
رشیدی عنوان کرد: ضروری است تا تیم های پژوهشی راه اندازی شود تا بتوانند در این راستا اقدام نمایند، همچنین نویسندگان نیز برای نوشتن کتاب هایی در راستای رشادتها و جانفشانی های مردمان این دیار در بخش های مختلف، محتوای مناسب تولید نمایند.
,
 
,
وی بیان کرد: ادارات می توانند از بودجه فرهنگی سال جاری در راستای محتواسازی باغ موزه دفاع مقدس استفاده کننند چرا که حجم محتوا در این باغ موزه که مخاطبان زیادی خواهد داشت، بسیار حائز اهمیت است.
,
 
,
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه لرستان بیش از ۹۰۰ شهید دانش آموز دارد، گفت: در این حوزه و سایر بخش ها نیاز است کتاب هایی نوشته شود، مطالبی غنی تهیه گردد تا در این باغ موزه قرار گیرد و مورد استفاده همه بازدیدکنندگان باشد.
,
 
,
رشیدی خاطرنشان کرد: لازم است هر کسی در راستای وظایفی که بر عهده دارد برای این پروژه و محتواسازی پای کار باشند چرا که همه مردم در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و باید همه رشادت های آن دوران در قالب محتواها برای نسل جوان بازگو شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه