اخبار داغ

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان:

ایجاد شهرستان‌ها و بخش‌های جدید لرستان در دستور کار قرار گرفت

ایجاد شهرستان‌ها و بخش‌های جدید لرستان در دستور کار قرار گرفت
بیرانوند گفت: ایجاد شهرستان ها و بخش های جدید استان لرستان در دستور کار قرار گرفت و به کمیسیون دولت ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، علیرضا بیرانوند اظهار داشت: در راستای ارتقاء واحد‌های تقسیمات کشوری استان لرستان طرح های تقسیمات کشوری و پیشنهاد ایجاد شهرستانها و بخش های جدید به کمیسیون دولت ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: دفترسیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان اقدامات لازم را در خصوص پیگیری طرح های گذشته و تهیه طرح های جدید (ایجاد شهرستان و بخش) در دستور کار قرار داده و با کار کارشناسی و بازدید میدانی، اتفاقات خوبی در حال انجام است.مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان تصریح کرد: تهیه طرح شهرستان معمولان با ایجاد دو بخش مرکزی و افرینه برای تصویب به کمیسیون ارسال شده است، همچنین طرح ایجاد بخش سیمره در شهرستان پلدختر ارسال شده که در صورت تصویب طرح در هیات دولت، یک بخش جدید در شهرستان پلدختر ایجاد می شود.

, , ,

بیرانوند عنوان کرد: ایجاد بخش های میربگ و ایتیوند از توابع شهرستان دلفان، ایجاد بخش شیروان از توابع شهرستان بروجرد به کمیسیون هیات دولت برای تصویب ارسال شده و انجام  کلیه مطالعات کارشناسی و تهیه مجدد طرح ارتقاء بخش پاپی به شهرستان، از توابع خرم آباد که در نوبت ارسال کمیسیون هیات دولت می باشد.

,

وی بیان کرد: ارسال طرح ایجاد بخش ژان از توابع شهرستان دورود به دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور، ایجاد شهرستان کاکاوند و ایتیوند از توابع شهرستان دلفان، ایجاد بخش مادیان رود از توابع شهرستان کوهدشت نیز در حال انجام است.

,

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان گفت: در این راستا طرح الحاق روستای جهان آباد به شهر بروجرد نیز در مراحل نهایی و تصویب طرح توسط  کمیسیون قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه