اخبار داغ

برگزاری اولین نماز جمعه برای بانوان اهل تسنن دهستان جرگلان در نخستین جمعه ماه رمضان

برگزاری اولین نماز جمعه برای بانوان اهل تسنن دهستان جرگلان در نخستین جمعه ماه رمضان
جابرخالدی گفت: بانوان دهستان جرگلان در نخستین جمعه ماه مبارک رمضان در اولین نماز جمعه این دهستان که در مسجد جامع شهر یکه سعود برگزار می شود، حضور می یابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جابر خالدی، شهردار یکه سعود در گفتگو با عصر اترک گفت :  طی مراسمی در نماز جمعه روز گذشته با حضور جمعی از اهالی و علما و مسئولان بومی، مسجد جامع شهر یکه سعود به بهره برداری رسید. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

خالدی افزود: مسجد جامع شهر یکه سعود به نام بانی آن  آتانیاز آخوند از علمای اعظام درگذشته شهر بعد از یازده سال تلاش مستمر به بهره برداری رسید.

,

وی گفت: ساخت این مسجد از یازده سال قبل با ۶۰۰ متر زیر بنا در سه طبقه شروع شد که تا قبل از افتتاح نمازگزاران در طبقه همکف نماز های یومیه و جمعه خود را به جا می آوردند و از روز گذشته طبقه همکف جهت پذیرایی در اعیاد و آیین های مختلف و سایر طبقات ویژه آقایان و بانوان برای برگزاری نماز جمعه در نظر گرفته شده است.

,

وی افزود: این مسجد با کمک های مردمی و خیران احداث و افتتاح شده است و ظرفیت آن بالغ بر سه هزار نفر است که علاوه بر شهروندان یکه سعود، اهالی روستاهایی  مجاور اعم از گرکز، قاولقا و حاشیه مرزی این بخش ،می توانند در آن نمازهای جمعه و یومیه خود را به جا بیاورند .

,

وی همچنین افزود: بنا به اعلام علما، بانوان مرکز بخش برای اولین بار از اولین جمعه ماه رمضان می توانند نمازهای جمعه خود را در این مسجد به جا بیاورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه