اخبار داغ

یادداشت؛

کرونای بی تدبیری و جهنم بی مسئولیتی

کرونای بی تدبیری و جهنم بی مسئولیتی
آن روز که ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم به آزادی سفر های نوروزی گرفت، شرایط امروز برای همه مردم کشور قابل پیش بینی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آن روز که ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم به آزادی سفر های نوروزی گرفت، شرایط امروز برای همه مردم کشور قابل پیش بینی بود.

در ایامی که ستادمقابله با کرونا با توجه به ایام نوروز و تعطیلی ادارات و بازار می‌توانستند شیوع انتقال کرونا را به شدت کاهش دهند در تصمیمی عجیب مسافرت های نوروزی را آزاد اعلام کرد، وزراء به مسافرت رفتند و عکس‌شان را به رخ مردم کشیدند، مردم را در صف‌های مرغ به خط کردند و مسئولی نادانی گفت مردم صف را دوست دارند، آن روز که به همت ورزش و جوانان مسابقات کشتی با حضور ۵۰۰ نفر در رامسر برگزار شد و دو روز بعد خبر مثبت شدن کرونا نفر به نفر اعلام گردید و همه اتفاقات گذشته و این حجم از ابتلا و به تبع آن مرگ و میر در هفته آینده به دور از انتظار نبود.

اما پس از توییت آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران مبنی بر بی تدبیری ای که گریبانگیر مازندران شده است، سوالی که واقعاً مطرح می شود این است؛ به راستی بی تدبیری به تنهایی همچین تبعاتی دارد؟. آیا نماینده محترم ولی فقیه باور دارند که تنها بی تدبیری گریبانگیر مازندران و کشور شده؟. آیا غرضی در همه این رفتار ها دیده نمی‌شود؟.

اگر بر مبنای اعتقادات رییس جمهور شهید، محمد علی رجایی هم محاسبه می کردید، در جهنم جایگاهی بود برای ستاد ملی کرونا مساوی با حقوق ۸۰ میلیون آدم که به شکل مستقیم درگیرشان کردند، جایگاهی بود مساوی با حقوق ۴ میلیون مازندرانی و کسب و کارهای تعطیل شده استان برای استاندار.

آقایان استاندار، نمایندگان و بقیه مسئولان اگر به دادگاه‌های این دنیا اعتقاد ندارید که به زودی به آن ایمان می آورید، به دادگاه عدل الهی ایمان بیاورید. اگر توان پیگیری حقوق مردم را ندارید و بود و نبودتان فرقی ندارد، صندلی مدیریت را بی خود اشغال نکنید و از روشنایی چراغ بیت المال استفاده نکنید.

محمد حسین سعیدی

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه