اخبار داغ

به دستور دادستان شهرستان لردگان انجام شد؛

زندانی‌شدن پدر داماد و عروس؛ ماحصل عروسی کرونایی در لردگان

زندانی‌شدن پدر داماد و عروس؛ ماحصل عروسی کرونایی در لردگان
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان گفت: از سوی دستگاه قضایی در شهرستان لردگان با افرادی که سلامت عمومی جامعه را به مخاطره می‌اندازند هیچ گونه مماشاتی نمی‌شود و با متخلفان برخورد قاطع قانونی انجام می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید جریده اصل در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: براساس مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا برگزاری مراسم عروسی با تعداد نفرات بالا ممنوع و غیرقانونی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
وی ادامه داد: با وجود این موضوع در شهر لردگان دو خانواده در حال تدارک یک جشن عروسی بودند و افراد زیادی را برای حضور در عروسی دعوت کرده بودند که چندین بار از سوی مسئولان بهداشت به این خانواده‌ها تذکر داده شد اما به این تذکرات اعتنایی نشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان افزود: پس از اعلام موضوع از سوی مسئولان شبکه بهداشت و ماموران انتظامی به دادستانی، با توجه به دعوت گسترده این دو خانواده از افراد برای جشن عروسی و وضعیت قرمز بیماری کرونا در سطح شهرستان لردگان، دستور داده شد که از برگزاری جشن عروسی جلوگیری شود و مکان  تالار برگزارکننده جشن عروسی نیز پلمب شود که به دلیل  همکاری نکردن پدران عروس و داماد دستور بازداشت آنها از سوی دادستان صادر و توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

جریده اصل ادامه داد: پدران عروس و داماد پس از دستگیری به اتهام اقدام تهدیدآمیز علیه بهداشت عمومی به زندان معرفی شدند و مسئول تالار عروسی نیز به علت رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونا و اجازه برگزاری جشن عروسی بازداشت شد.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دستگاه قضایی در شهرستان لردگان با افرادی که سلامت عمومی جامعه را به مخاطره می‌اندازند هیچ گونه مماشاتی نمی‌شود و با متخلفان برخورد قاطع قانونی انجام می‌گیرد.
 
انتهای پیام
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه