اخبار داغ

معاون درمان سپاه لرستان:

طرح «شهید سلیمانی» با قدرت بیشتری ادامه پیدا می‌کند/ راه‌اندازی نقاهت‌گاه‌ها در لرستان

طرح «شهید سلیمانی» با قدرت بیشتری ادامه پیدا می‌کند/ راه‌اندازی نقاهت‌گاه‌ها در لرستان
امیری گفت: طرح شهید سلیمانی با قدرت و قوت بیشتری ادامه خواهد داشت و در این راستا تیم های رهگیری، مراقبتی، نظارتی و حمایتی برای اجرای طرح تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مصطفی امیری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در حال حاضر شاهد پیک چهار کرونا در کشور هستیم که با توجه به شیوع این بیماری، سپاه و بسیج طبق روال قبل با تلاش بیشتر برای اجرای طرح شهید سلیمانی اعلام آمادگی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در آبان ماه سال گذشته که پیک بیماری بسیار بالا بود، اجرای طرح شهید سلیمانی توانست میزان ابتلا و مرگ و میر را با توجه به برنامه ریزی های انجام شده بکاهد و هم اکنون در راستای کنترل این بیماری، برنامه ریزی این طرح انجام شده است.

,

معاون درمان سپاه لرستان تصریح کرد: سپاه و نیروهای مسلح این آمادگی را دارند که به کمک دانشگاه علوم پزشکی بیایند و در صورت نیاز، تخت های مورد نیاز و درمانگاه های سپاه و نیروی انتظامی در اختیار بیماران قرار گیرد.

, , ,

امیری با اشاره به راه اندازی نقاهتگاه ها عنوان کرد: آمادگی داریم نقاهتگاه هایی برای قرنطینه و سایر موارد ایجاد کنیم و هر آنچه در توان داریم برای کنترل و کاهش این بیماری انجام دهیم.

,

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: طرح شهید سلیمانی با قدرت و قوت بیشتر تا ریشه کنی ویروس کرونا ادامه خواهد داشت که هزار و 40 تیم در بخش رهگیری، 146 تیم مراقبت در منزل، 232 تیم نظارتی و 641 تیم حمایتی برای اجرای این طرح تشکیل شده اند.

,

معاون درمان سپاه لرستان خاطرنشان کرد: این طرح در جریان است اما با توجه به شیوع بیماری، طرح با قوت بیشتری ادامه داده می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه