اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

آمارسازی روحانی برای فرار از مسئولیت سفرهایی که محدود نکرد/ مگر نگفتید پیک چهارم نخواهد آمد

آمارسازی روحانی برای فرار از مسئولیت سفرهایی که محدود نکرد/ مگر نگفتید پیک چهارم نخواهد آمد
رئیس جمهور در حالی عامل اصلی موج چهارم کرونا را ورود ویروس از کشور عراق دانسته است که سفر به عراق از مدت ها قبل از تعطیلات نوروز متوقف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس جمهور در تازه ترین آمارسازی های خود که صبح امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شد، شکل گیری موج چهارم کرونا را به گردن مردم انداخت تا یک بار دیگر به عنوان رئیس قوه مجریه که اختیار دار ستاد ملی مقابله با کروناست از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
روحانی ادعا کرد که اولین عامل شکل گیری موج چهارم کرونا در کشور «کرونای انگلیسی» بوده است که از عراق به کشور ما وارد شده است!
,
 
,
این ادعای جناب رئیس جمهور در حالی مطرح است که طبق اعلام ستاد عتبات و عالیات و وزارت امور خارجه سفر به کشور عراق از مدتها قبل از تعطیلات نوروز متوقف شده است در حالی که تمام سفرهای خارجی در ایام نوروز در جریان بود و براساس آمار سازمان هواپیمایی در تعطیلات نوروز بالغ بر 400 پرواز به کشور ترکیه انجام شده است.
,
 
,
آمارسازی رئیس جمهور البته تنها به سفرخیالی به کشور عراق محدود نشده است، روحانی سفرهای داخلی که با مجوز دولت و عادی انگاری شرایط کرونا صورت گرفت را از تجمعات مردم مجزا دانسته و عامل بعدی اوج گیری کرونا را دورهمی های نوروزی و مراسم شب عید دانسته است غافل از اینکه بیشترین مراسم دورهمی مردم در ایام نوروز در صف های مرغ برگزار شد!
,
 
,
سفرهای نوروزی که وزیر بهداشت نسبت به آن ها بارها هشدار داده بود و قبل از آغاز تعطیلات، گفته بود که این سفرها می تواند کشور را به انفجار کرونایی برساند از نظر رئیس جمهور در رتبه چهارم عامل اوج گیری کرونا هم نبود؛ روحانی چهارمین دلیل موج تازه کرونا را عروسی های اعیاد شعبان و رجب دانست و گفت چون مردم در این ایام عروسی گرفتند کرونا هم اوج گرفت!
,
 
,
و دست آخر سهم اندکی از دلایل شکل گیری موج چهارم کرونا را به سفرهای نوروزی اختصاص داد و اینکه باز هم مقصر مردم بودند که بدون رعایت پروتکل سفر کردند نه دولت که مانع سفرها نشد!
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ک
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه